سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر با حضور خانواده ­های شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان، جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله بندر بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۹۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، امام جمعه موقت تهران ولایت و ولایت­مداری را محور شهادت و همه ارزش ­ها عنوان کرد و گفت: علمای شهید ما قبل از آن که در جبهه ­ها با نثار خون مطهر خود، هم خود را پاک کرده و هم زمینی را که خونشان بر آن ریخته شده است تطهیر کنند عالمانی عامل بودند که ولایت و ولایت­مداری را سرلوحه کارهای خود قرار داده بودند.

آیت الله کاظم صدیقی اظهار کرد: شهدای روحانی تفاوتشان با دیگران این بود که نمی ­گفتند به جبهه بروید بلکه می­ گفتند ما به جبهه رفته­ ایم و شما هم بیایید.

وی در ادامه با اشاره به آشوب­ های دی ماه سال گذشته در سراسر کشور گفت: آیا این آشوب ­ها که بخش­ هایی از کشور را به آشوب کشیدند گوشه ­ای از آثار شبکه ­های جهنمی غیربومی نیستند؟

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از کشور در پایان افزود: کسانی که برای تقویّت شبکه­ های اجتماعی بومی همت نمی­ گمارند و اصرار دارند که شبکه­ های بیگانه که مدیریت فتنه، آشوب و ناامنی را از یک سو بر عهده داشته و از سوی دیگر اشاعه فحشا کرده و اعصاب جوانان ما را از بین برده و ایمان و اخلاق را بر باد می ­دهند به کار خود ادامه دهند و افتخار می ­کنند که این مجاری فساد در این مملکت به کار خود ادامه می­ دهد وجدان بشری را بین خود و خدا قرار بدهد و ببیند که این وجدان چه می­ گوید.

در این مراسم از خانواده ­های شهدای روحانی استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها