خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه بین المللی بیرحند از 10 تا 14 بهمن به همت کارگروه عمران و نمایشگاهی برپا می شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۸۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان صبح امروز درنشست خبری با اشاره به برگزاری دو هزار و 500 عنوان برنامه در دهه فجر در استان اظهار داشت: مراسم یوم الله 12 بهمن ماه در 30 نقطه از استان برگزار خواهد شد در بیرجند این مراسم ساعت 8:45 در میدان امام (ره) برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان که معتقدند تنها راه به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران این است که نظام را از پشتوانه مردمی خالی کنند افزود: ما با شعار افتخار به گذشته وامید به آینده دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و نظام  را در قالب تشکیل کارگروه ها و ستادهای مختلف توسط ادارات و نهادها به مردم معرفی کردیم.

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه احیا شعائر دینی و مذهبی بزرگترین افتخار و دستاورد انقلاب اسلامی است افزود: یکی ازابعاد انقلاب اسلامی ایران این بود که مردم نمی خواستند که حاکمان که ضد دین و مذهب هستند بر آنها حکومت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل نملیشگاه بین المللی بیرحند از 10 تا 14 بهمن به همت کارگروه عمران و نمایشگاهی، برگزاری مهمانی لاله ها با همت کارگروه ایثاروشهادت در 18 بهمن در ساعت 15  با محوریت قطعه یک گلزار شهدا بیرجند از مهم ترین برنامه است که درایام دهه فجر برگزار خواهد شد..

 وی با اشاره به تاکید به نهادها وکارگروه ها در رعایت شئونات ایام فاطمیه از 17 تا 21 بهمن  گفت: تمام ستادها می توانند مراسمات جشن خود را از شامگاه 21 بهمن تا 12 فروردین که برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب ادامه دارد انجام دهند.

حجت الاسلام ملایی اظهار داشت: نواخته شدن گلبانگ انقلاب درمدارس سراسراستان، برگزاری همایش هایی با عناوین چهل سال ایستادگی، نهضت جهانی امام روح الله، یاوران انقلابی اسلامی، پیشکسوتان انقلاب، طلایه داران فاطمی وچهل سال مبارزه با اسلام آمریکایی از جمله این برنامه هایی است که در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزش سبک روح الله، سبک زندگی قرآنی و تحکیم خانواده، برگزاری مسابقات ورزشی، خاطره نویسی، شعار نویسی ویژه کودکان  در روز راهپیمایی 22 بهمن از دیر برنامه  بزرگداشت انقلاب اسلامی است.

  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در بیش از 100 نقطه استان عنوان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، اجتماع فاطمیون در مزار شهدا باقریه، جشنواره علمی و فرهنگی و قرآنی ، جشن گرامیداشت دهه فجر در مدارس استان از جمله برنامه ایام الله دهه فجر است.

حجت الاسلام ملایی با اشاره به برگزاری مراسم نورافشانی در شب 23 بهمن در ساعت 19 در 11 نقطه استان و طنین بانک الله اکبر در 450 مسجد فعال استان گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، شب شعر و خاطره، اعزام روحانیون و مبلغین به روستا ها و مدارس و سرکشی از خانواده شهدا و ایثار گران از دیگر برنامه های گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی است که در استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها