امام جمعه اراک بیان کرد: مدیران هموراه باید نقش مردم را محترم بدانند و برای جلب رضایت عموم جامعه نهایت تلاش خود را به میدان بیاورند چراکه مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی همواره وفاداری خود به امام و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه مقطع طلایی دفاع مقدس را ثابت کرده اند.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۵۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی خود دستاوردهای عظیمی در حوزه های آموزش، نظامی، انرژی هسته ای، توسعه شبکه های گازرسانی، برق رسانی و آبرسانی، توسعه جاده ها و خطوط ریلی و در نهایت نوسازی کشور داشته است و مدیران باید این دستاوردهای عظیم را به مردم به درستی معرفی کنند و تمام توان خود را در این ایام به این موضوع بگذارند.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که در کشور شاهد هستیم ولی عملکرد نظام جمهوری اسلامی بسیار درخشان است و گام های بزرگی در جهت توسعه و پیشرفت کشور در این چهل سال انجام شده است که نمونه های زیادی را از جمله تولید 105 میلیون لیتر بنزین و قطع وابستگی های بیگانگان در این بخش،تولید 25 میلیون تن فولاد آلیاژی در سال،افزایش میانگین سنی از 54 سال به 78 و دستاوردهای پزشکی و علمی بسیاری که همگی مدیون شهدای علمی و هسته ای می باشیم را می توان نام برد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: آنچیزی که برای دشمنان بسیار تعجب آور است این است که امام و ملت قهرمان ایران با وجود اتحاد ابرقدرت ها علیه کشور با دست خالی این انقلاب را به اینجا رسانده اند و شجاعانه در برابر رژیم فاسد شاهنشاهی ایستادگی کردند و همچنین در دفاع مقدس با هوشمندی های حضرت امام و اعتقاد واقعی مردم به خدا و امام جامعه در برابر تمام زروگویان مردانه ایستادگی کردند.

وی افزود: وظیفه مدیران و مسئولان این است که قدر دو نعمت رهبری و مردم را بدانند و در راستای بهره مندی بیشتر از ظرفیت های این دو مولفه دقیق تر برنامه ریزی کنند چون انقلاب اسلامی ایران با رویکرد مردم سالاری دینی به پیروزی رسید و با تکیه بر حاکمیت اسلام ناب محمدی توانسته است این الگوی موفق را به جهانیان صادر کند و در این چهل سال با تکیه بر همین دو مولفه توانسته است تمام نقشه های استکباری را خنثی کند.

امام جمعه اراک بیان کرد: مدیران هموراه باید نقش مردم را محترم بدانند و برای جلب رضایت عموم جامعه نهایت تلاش خود را به میدان بیاورند چراکه مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی همواره وفاداری خود به امام و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه مقطع طلایی دفاع مقدس را ثابت کرده اند و همچنین وظیفه مدیران این است که هر روز اعتماد مردم را به کشور و نظام بیشتر مدنظر داشته باشند و از هزینه های غیر ضروری و ریخت و پاش های نابه جا به شدت پرهیز کنند.

وی افزود: وحدت ملت و مسئولین تمام نقشه های دشمنان را در نطفه خفه می کند و امروز اگر می بینیم انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را به گوری تمام دشمنان داخلی و خارجی می گیرد به برکت اتحاد مردم و هوشمندی های حضرت امام خامنه ای است که نگذاشته این انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با توجه به نقشه های دشمنان آمریکایی و برنامه های آنها امروز وظیفه مسئولین و مردم در آستانه چهل سالگی انقلاب حساس است،آنها می خواهند مردم را به مسئولین و نظام جمهوری اسلامی بی اعتماد کنند و همگی باید وظیفه مان حفاظت از ارزش های انقلاب و راه شهدا باشد و اگر خدای ناکرده کوتاهی شکل بگیرد در تاریخ ثبت خواهد شد و آیندگان این کشور ما را هرگز نخواهند بخشید .

وی افزود: ملت قهرمان و شهید پرور ایران بار دیگر در 22 بهمن چهلمین سالگرد انقلاب سیلی محکمی به دشمنان استکباری و آمریکایی خواهند زد به همین جهت باید برای حضور پرشور و باشکوه تمام اقشار مردم در روز 22 بهمن ماه تمام توان ها به کار گرفته شود تا بار دیگر دشمنان خبیث این کشور حمایت گسترده مردم از انقلاب اسلامی، اندیشه ها و آرمان های امام راحل، راه شهدا و رهبرانقلاب را مشاهده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: قبلا هم گفتیم که تمامی آیین های دهه فجر با مشارکت و رنگ و بوی مردمی برگزار شوند و از خرج ها و هزینه های اضافی پرهیز شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هرگونه سازش و کوتاه آمدن در برابر دشمنان غیر قابل پذیرش است و در شأن ملت قهرمان ایران نیست،این ملت چندین هزار شهید برای انقلاب داده است و همین استان که متبرک به نام بنیان گذار جمهوری اسلامی است 6200 شهید در راه انقلاب فدا کرده است و باید راه شهدا ادامه پیدا کند،کشور پر از شهید حججی ها و احمد کاظمی ها است که حاضرند جانشان را هم برای آرمان های انقلاب فدا کنند.

ارسال نظرات