خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
توسط شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس صورت گرفت؛
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نامه‌ای از محمدجواد ظریف وزیر امرو خارجه کشور جهت شرکت در مناظره با موضوع چرایی تایید و رد دو لایحه CFT و پالرمو دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۵۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نامه ای از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور جهت شرکت در مناظره با موضوع چرایی تایید و رد دو لایحه CFT و پالرمو دعوت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف

سلام علیکم

با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص)، نظر به مباحث و ابهامات پیش آمده در بدنه نخبگانی کشور در ارتباط با دو لایحه CFT و پالرمو و میزان اهمیت این لوایح در سرنوشت حال و آینده کشور و همچنین با توجه به جایگاه والای جریان دانشجویی در سپهر سیاسی کشور از جنابعالی به عنوان مهم ترین حامی و مدافع این طرح و یکی از 8 وزیر و عضو کابینه دولتی امضا کننده نامه مرتبط با موضوع به رهبر معظم انقلاب اسلامی، با نهایت احترام جهت شرکت در مناظره با موضوع چرایی تایید و رد این دو لایحه در یکی از دانشگاه های محوری شهر شیراز دعوت به عمل می آید.

امید است که با همفکری و مشورت، موفق به اخذ صحیح ترین تصمیم شویم و دیگر شاهد تجربیات تلخ سالیان گذشته در قراردادهای بین المللی نباشیم. لازم به ذکر است با توجه به فرصت کم در مسیر به نتیجه رسیدن روند قانونی لوایح خواهشمندیم سریعاً نسبت به اعلام زمان مقدور جهت برگزاری مناظره اقدام فرمایید.

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس

8 بهمن ماه 1397

رونوشت:

ملت سرافراز و سربلند ایران اسلامی جهت استحضار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار