خبرهای داغ:
به گفته وزیر اطلاعات، در فرهنگ اسلامی مسئولیت، آزمونی بزرگ و موقعیت خطیری است.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۴۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام سید محمود علوی امروز در جلسه شورای اداری استان فارس، مسئولیت، آزمونی بزرگ و موقعیت خطیری در فرهنگ اسلامی دانست و گفت: در فرهنگ اسلامی همه چیز حاکمیت و حکومت برای مردم و خدمت به مردم است و این مدیریت‌ها و پست‌ها هم امانت مردم است بنگرید چگونه از این امانت استفاده می‌کنید.

وی امنیت، معیشت، عدالت و سلامت را برای همه افراد یک جامعه که تحت لوای حکومت هستند دانست و تصریح کرد: در نظام اسلامی حاکم برای همه مردم است و تبعیضی در این زمینه روا نیست.

علوی با اشاره به لزوم آگاه‌سازی مردم نسبت به اهداف تحریم‌ها اظهار داشت: دشمن با اعمال تحریم‌ها تلاش دارد ملت ایران را به زانو در بیاورد و اگر مردم از قصد دشمن آگاه شوند، مشکلات را بهتر تحمل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تحلیل تحریم‌ها در افکار عمومی بسیار مهم است، گفت:صاحبان سخن و کسانی که تریبون در اختیار دارند باید مراقب باشند  در زمین دشمن بازی نکنند چراکه بازی در زمین دشمن و با طناب پوسیده او به چاه رفتن، شرط عقل نیست.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همراهی دستگا‌ه‌های امنیتی  سبب تامین امنیت مردم می‌شود، افزود: امنیت جانی، تامین امنیت مالی، امنیت اقتصادی و امنیت آبرویی آحاد جامعه وظیفه دستگاه امنیتی کشور است.

علوی از همدلی و همراهی اعضای شورای تامین و همه کسانی که برای امنیت و توسعه استان تلاش می‌کنند قدردانی کرد و افزود: همدلی تمامی دستگاه‌های متولی امنیت در کشور موجب رضایت و خوشحالی رهبر معظم انقلاب شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها