مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه دهلران از برگزاری بیش از 500 ویژه برنامه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۰۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست اصحاب رسانه این شهرستان با فرماندهی سپاه ناحیه دهلران در محل دفتر این فرماندهی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرهنگ "علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در این نشست اظهار داشت: ارائه خدمت بی منت به مردم محوریت برنامه های سپاه و بسیج در دهه فجر امسال در شهرستان دهلران است.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان انقلاب هستند و همه خدمات باید برای مردم و به ویژه مردم مناطق محروم باشد بیان نمود: در شهرستان دهلران برای خدمات رسانی به مناطق محروم برنامه هایی در نظر گرفته شده است که در همه بخش ها اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران تصریح کرد: در ایام دهه فجر امسال بیش از 500 ویژه برنامه توسط سپاه و بسیج در سطح مناطق شهرستان اجرا می شود که از جمله این برنامه ها به رژه خودرویی و به صدا درآوردن زنگ انقلاب می توان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در راستای خدمت بی منت به مردم چندین باب منزل مسکونی برای نیازمندان احداث شده، ابراز نمود: در ایام دهه فجر این منازل واگذار و به بهره برداری خواهند رسید.

آبدونی ادامه داد: ارائه خدمات بهداشتی و ویزیت رایگان، پخت و توزیع غذا و حضور در بین مناطق محروم شهرستان از جمله برنامه های دیگر سپاه و بسیج در ایام دهه فجر می باشد

وی افزود: همچنین در این ایام سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و برنامه های بصیرت افزایی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران همچنین به تلاش دشمنان برای ناامید کردن مردم از انقلاب پرداخت و اظهار داشت: دشمن با استفاده از فضای مجازی قصد دارد مردم را در آستانه چهل سالگی انقلاب ناامید کند اما مردم ما نشان داده اند که همیشه نقشه های آنها را خنثی می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار