مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه دهلران:
سرهنگ آبدونی گفت: آحاد مردم باید شکوه و عظمت و اقتدار ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیرند
کد خبر: ۹۱۰۵۳۹۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه ناحیه دهلران به اتفاق فرمانده حوزه شهری در جمع اعضای حلقه های صالحین  پایگاه شهید نوری روستای حاضرمیل حضور یافت.

"سرهنگ آبدونی" فرمانده سپاه دهلران با تسلیت ایام فاطمیه (س) و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حلقه های صالحین در زمینه بصیرت بخشی و سبک زندگی اسلامی الگو باشند.

وی به توطئه ها و تحریم های دشمنان در ۴۰ سال گذشته و بویژه آمریکا و هم پیمانانش اشاره و افزود: حضور ملت در صحنه های انقلاب و دفاع از ارزشها و ولایت مداری آنها و بصیرت ملت موجب شکست توطئه ها شده است.

فرمانده سپاه دهلران با اشاره به تحریم ها ابراز نمود: ملت ایران با وحدت و تکیه بر توان و داشته های داخلی و اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و ظرفیت های بومی هر منطقه در مقابل دشمنان ایستاده و پیروزی از آن ملت است.

وی به امنیت و اقتدار ایران در جهان اشاره و ابراز نمود: امروز کشور در اوج و انقلاب ما به جهان صادر شده است.

آبدونی بر ضرورت باشکوه برگزار کردن جشن های چهلمین سالگرد انقلاب تاکید کرد و افزود: آحاد مردم باید شکوه و عظمت و اقتدار ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیرند.

وی به فعالیت های پایگاه شهید نوری در عرصه های مختلف اشاره و گفت: این پایگاه در راستای امنیت روستا نهایت تلاش را دارد و این قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران از فرمانده و بسیجیان پایگاه شهید نوری با توجه به فعالیت های آن تقدیر کرد و بیان نمود: تلاش و همکاری این پایگاه در اجرای برنامه ها در سطح روستا ملموس می باشد.

فرمانده پایگاه شهیدنوری هم گزارشی از عملکرد پایگاه براساس امار و ارقام و مستندات ارائه و گفت: توجه به امکانات پایگاه از موضوعات ضروری است.

مراد رضازاده به گشت های پایگاه در راستای امنیت روستا اشاره و اظهار کرد: توجه به محرومیت زدایی و کمک به زوج های جوان و ساخت منازل محرومان مورد توجه باشد.

بازید از حلقه های صالحین و برگزاری نماز جماعت با حضور اعضای حلقه های صالحین در مسجد روستا از دیگر برنامه های این دیدار بود

ارسال نظرات