مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه زینبیه هادیشهر انقلاب اسلامی را نشات گرفته از قیام عاشورای حسینی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۹۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی صمددوخت انقلاب اسلامی را برگرفته از قیام عاشورای حسینی دانست و گفت: همه اولیای الهی در دوران خود در مسیر حق حرکت کرده اند و انقلاب اسلامی نیز نقشه مسیر خود را از عاشورای حسینی گرفته است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق وعده الهی در خصوص پیروزی کسانی که به یاری خدا شتافته اند دانست و خاطرنشان کرد: وقتی امام راحل و ملت انقلابی و حسینی برای دفاع از اسلام قیام کردند خداوند نیز بر اساس وعده ای که داده بود آنها را یاری کرد و به پیروزی رساند.

حجت الاسلام صمددوخت با اظهار امیدواری از اینکه راه امام (ره)،  فرابخش خواهد بود، اظهار کرد: ما وظیفه داریم این انقلاب را ارج نهیم و در جهت صدور انقلاب اسلامی تلاش کنیم و این صدور زمانی تحقق می بابد که راهی که امام بزرگوار به ما یاد داد یعنی ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار را ادامه دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا اظهارداشت: ملت انقلابی در راهیمایی باشکوه 22 بهمن، بازهم وفاداری خودشان را به آرمان های والای انقلاب، امام راحل، ولایت و خون شهیدان نشان خواهند داد و در کمال یکپارچگی و وحدت کلمه، اقتدار و عزت و سر افرازی خود را به جهانیان به نمایش خواهند گذاشت و بار دیگر بــا اعتصام بـه حبل الهی حماسه پرشکوه دیگری را در کتاب سراسر افتخار این کشور رقم می زنند.

ارسال نظرات