مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان از برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب در مدارس چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۵۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حسن صمدزاده، در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: هفتمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب در دو بخش دختران و پسران با محورهای «دیروز ما، امروز ما و فردای ما » برگزار می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: امسال این نمایشگاه ها با محوریت دستاوردهای چهل سالگی انقلاب به دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه هفتمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در حدود 100 مدرسه متوسطه دوره دوم دخترانه و پسرانه برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب به مجموعه فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که در آن 3 تا 10  گروه‌ دانش‌آموزی شکل می‌گیرد و هر کدام از این گروه‌ها با انتخاب یکی از محورهای موضوعی مشخص شده، به مطالعه و تحقیق همچنین تولید محصول بر پایه ابتکارات دانش آموزی خواهند پرداخت و در نهایت هم با افتتاح نمایشگاه‌ها، دانش‌آموزان به روایت‌گری در باب موضوع غرفه می‌پردازند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هویت بخشی به دانش آموزان ، تجربه شیرین فعالیت تشکیلاتی و جمعی، شناخت بیشتر از انقلاب اسلامی، اهداف و دستاوردهای آن و ایجاد نگاهی امیدوارانه و روشن نسبت به آینده انقلاب اسلامی که در گرو تلاش و کوشش همین آینده سازان ایران عزیز محقق می گردد، از ثمرات تربیتی این نمایشگاه ها هستند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، به بخش ویژه به عنوان یکی دیگر از غرفه های این نمایشگاه ها اشاره کرد و ادامه داد: این بخش شامل میز پاسخگویی به شبهات، مسابقه نشریات رسانش ، ابتکارات دانش آموزی در جشن های انقلاب ، سرود واجرای نمایش می باشد.

وی، عرضه کتاب سرباز کوچک امام (ره) در حاشیه نمایشگاه مدرسه انقلاب را از برنامه های جنبی این نمایشگاه ها دانست و تصریح کرد: تشکیل گروه های روزنامه دیواری، نشریه، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافیک، نماهنگ و ارائه آن ها در حاشیه نمایشگاه از دیگر برنامه های جنبی می باشد.

صمدزاده برگزاری کاردوی مدرسه انقلاب را یکی دیگر از برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برشمرد و گفت: این طرح برای نخستین بار و به منظور آشنایی هرچه بیشتر اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود. این کاردو جهت بازدید دانش آموزان از اماکن تاریخی و معنوی اثرگذار در جریان پیروزی انقلاب اسلامی در استان و شهر تهران جهت برگزار کنندگان نمایشگاهها تدارک دیده شده است.

صمدزاده خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی مدرسه انقلاب همزمان با ایام الله دهه فجر ساعت 18.30 از شبکه امید سیما پخش خواهد شد.

به گفته مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان این نمایشگاه ها با همراهی اولیای مدارس ، و همکاری بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات