خبرهای داغ:
دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سرایان خبر داد

اجرای 230 برنامه دهه فجر در شهرستان سرایان

دبیر ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی شهرستان سرایان از اجرای 230 برنامه، دهه مبارک فجر در شهرستان سرایان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۴۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ محسن امانتی فرمانده ناحیه بسیج سپاه سرایان و دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سرایان صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر اساس مصداق آیه جاءالحق وزهق الباطل قرآن کریم شکل گرفت چون خداوند متعال مقرر فرموده است که باطل نابود شدنی است و حق به پیروزی می رسد.

وی افزود: امام بزرگوار و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با ایجاد اتحاد و همبستگی در بین آحاد مختلف جامعه و ایمان به خداوند بزرگ توانست حکومت چندین ساله طاغوت و کفر را سرنگون ساخته و حکومت اسلامی را در کشور ایران پایه گذاری نماید.


دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سرایان اظهار کرد: امسال در چهلمین سالگرد انقلاب قرار داریم و این دوره از انقلاب دوره بالندگی و سرافرازی می باشد و در سراسر ایران اسلامی با برنامه ریزی های بسیار خوب مسئولین دست اندر کار قطعا شاهد برنامه هایی درخور و شان انقلاب اسلامی خواهیم بود و در شهرستان نیز همه مسئولین ذیربط برای مراسم دهه مبارکه فجر از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.
امانتی گفت: در شهرستان سرایان تاکنون چندین جلسه با حضور مسئولین دست اندر کار ستاد دهه فجر برگزار شده و برنامه ریزی لازم انجام گرفته است که ماحصل آن 122برنامه اجرایی توسط ادارات و نهادها و 108 برنامه اجرایی توسط رده های مقاومت بسیج در مرکز شهرستان و بخش های تابعه خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در همه حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج تشکیل و برنامه های ویژه ای نیز برای اجرا در این ایام در نظر گرفته شده است.


دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سرایان از برگزاری نمایشگاه چهل سالگی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با محوریت اداره ارشاد اسلامی، مراسم شبی با انقلاب در مساجد شهرستان با محوریت اداره تبلیغات اسلامی، بر پایی ایستگاههای صلواتی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ،گلباران گلزارهای شهدای شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی متنوع ، برگزاری مراسم شبی با شهداء، افتتاح و بهره برداری از طرحهای عمرانی شهرستان با حضور استاندار و یا معاونین استاندار در دهه فجر خبر داد.

وی از به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، اجرای برنامه های ویژه دوازدهم بهمن روز ورود حضرت امام خمینی (ره)به ایران اسلامی، اعزام دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه به اردوی معنوی راهیان نور، اجرای مسابقات ورزشی بومی محلی، حضور سازمان یافته اقشار مختلف مردم در نماز جمعه ، برگزاری رژه موتوری، برگزاری نشست های گفتمان انقلاب اسلامی درسطح ادارات ونهادها و پایگاههای مقاومت بسیج ، برگزاری همایش رزمندگان و ایثارگران و مراسم شبی با شهداء ،نمایش فیلمهای جشنواره عمار و راویان انقلاب در مساجد، و برگزاری مراسم معنوی دعای ندبه با حضور مداح کشوری در مهدیه سرایان و پخش آن از شبکه استانی ، برگزاری شب شعر انقلاب وحضورگسترده مردم در راهپیمایی  22بهمن بعنوان برنامه های شاخص این ایام نام برد.


امانتی عنوان کرد: از آنجا که ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام سوگواری و عزاداری و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شده سعی گردیده است که حال و هوای شهرستان و برنامه های اجرایی حال و هوای فاطمی باشد.


وی ابراز امیدواری کرد: انشاءالله به وحدت و همگرایی مردم و مسئولین بتوانیم با اجراب برنامه های بسیار خوب در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی موجبات یاس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی بخصوص استکبار جهانی را فراهم آوریم و بتوانیم راه امام و شهداء را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها