خبرهای داغ:
جانشین سپاه حضرت ولعیصر (عج) خوزستان خبر داد:
جانشین سپاه حضرت ولعیصر (عج) خوزستان گفت: خانه های مردم مناطق سیل زده با گشت های محله محور که از قبل سازماندهی شده اند، مورد حراست قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۱۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

سردار محمود معین پور در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: از زمانی که هشدارها داده شده نیروهای بسیج مردمی، گردان بیت المقدس و تمامی نیروهای حوزه ها و پایگاه ها را برای فعالیت های لازم در زمینه شناسایی نقاط آسیب ها و نقاط قابل بحران اعزام کردیم.

وی افزود: نیروها امکانات، تجهیزات، ماشین آلات سنگین از جمله لودر را نیز در کنار نیروهای یدی پای کار آوردند.

جانشین سپاه حضرت ولعیصر (عج) خوزستان تصریح کرد: از زمان وقوع سیل نیز گردان های مختلف کنار مردم به امدادرسانی اقدام کردند.

سردار معین پور یادآور شد: در حوزه ترمیم سیل بند ها نیز نیروها حضور دارند و تاکنون بخشی از کار انجام و بخش دیگر هم هنوز ادامه دارد که تکمیل آن مستلزم اعزام امکانات بیشتر است.

وی عنوان کرد: از همان ابتدای کار امدادرسانی به مردم روستاها و شهرها به خصوص مردم شریف دشت آزادگان شروع و تاکنون هم ادامه دارد؛ همچنین در زمینه جابجایی امکانات و وسایل زندگی برای آنها نیز کمک شده است.

جانشین سپاه حضرت ولعیصر (عج) خوزستان با اشاره به انجام اقدامات مختلف در زمینه بهداشت و سلامت گفت: اکیپ های امداد سیار نیز به مناطق مختلف اعزام شده تا در زمینه بهداشت و سلامت خدمات رسانی های مورد نیاز را به مردم ارائه دهند.

سردار معین پور خبر داد: با توجه به اینکه مردم از ترس و بیم وقوع سیل خانه ها را تخلیه کرده بودند و در عین حال نگران امنیت خانه های خود هستند، نیروهای بسیاری هم برای حراست و تأمین امنیت منازل به مناطق مختلف اعزام شدند.

وی در پایان عنوان کرد: خانه های مردم مناطق سیل زده با گشت های محله محور که از قبل سازماندهی شده اند، مورد حراست قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها