مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان:

امروز به برکت ولایت فقیه انقلاب اسلامی قله های عزت و افتخار را فتح کرده است

رسول جهانداری گفت: امروز به برکت ولایت فقیه و خون پاک شهداء انقلاب اسلامی قله های عزت و افتخار را فتح کرده است.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۰۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

رسول جهانداری مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت دهه فجر عنوان کرد: امام امام خمینی(ره) گفتمان و فرهنگ اندیشه ای جدید را به جهانیان عرضه کرد، گفتمانی که برگرفته از مکتب الهی اسلام بود و توانست عظیم ترین تحول قرن را رقم بزند و شگفتی سازترین انقلاب قرن را بنیان گذاری کند و حالا پس از 40 سال از پیروزی انقلاب، این جهان بینی و اندیشه های امام راحل است که باید تبیین و ترویج داده شود.

وی، تصریح کرد: امام‌خمینی(ره) شخصیت بزرگ و برجسته‌ای در تاریخ ایران، اسلام و جهان است که به جرأت می‌توان گفت هنوز بسیاری از ابعاد شخصیت ایشان ناشناخته مانده است بنابراین این وظیفه ماست که در دورانی که از برکت انوار نورانی شخصیت ایشان محرومیم، شخصیت، و مبانی اندیشگانی امام را مورد بازخوانی قرار دهیم تا راهگشایی باشد بر چالش های امروز جامعه ایران که در عرصه داخلی و خارجی با آن روبه رو ست.

جهانداری، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران امروز معادلات سیاسی جهان را به هم ریخت و انقلابی که در اوج قدرت قرار دارد و در مقابل ظلم ظالم سکوت نخواهد کرد.

وی، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران از نظر علمی،تکنولوژی، نظامی، موشکی، هسته ای، پزشکی و... پیشرفت قابل توجهی کرده ‌است و عزت انقلاب به برکت وجود مقام معظم رهبری است.

جهانداری با بیان اینکه انقلاب ما ثمره خون شهدا است، خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند به انقلاب حمله کند می‌خواهد در جامعه با نفوذ وارد شود و هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دشمن در جامعه دیده می‌شود و ما باید با امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ‌سازی و بصیرت افزایی در مقابل آفات و هجمه‌های دشمنان به ایستیم.

 
ارسال نظرات