خبرهای داغ:
معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر فاطمی(س) در میان حلقه های صالحین ومتربیان گفت:از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و دستاوردهای انقلاب در چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در حلقه های صالحین برای آگاهی واستفاده بسیجیان گفته شود .
کد خبر: ۹۱۰۵۳۰۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان در شامگاه سه شنبه نشست حلقه سرگروه های حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی شهرستان هندیجان با حضور امام جمعه موقت، معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی و سرمربی و سرگروه ها در دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد دراین نشست اظهار کرد: با فرهنگ سازی مناسب و ایجاد انگیزه می توان حلقات صالحین را در میان بسیجیان ترویج داد و وجود شجره طیبه صالحین موجب یاد گیری موارد دینی و مذهبی و بهترین فرصت در پیشرفت کارها خواهد بود‌.

وی افزود : در حوزه ها و پایگاههای مقاومت تشکیل جلسات حلقات صالحین با نظم و هماهنگی و با استفاده از مربیان با همکاری سرگروه ها با بهترین شکل ممکن برگزار می شود که تاکنون تاثیرگذار و مفید بوده است.

وی بابیان گرامیداشت ایام الله دهه فجر فاطمی (س) گفت: مراسمات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه های ایام فاطمیه (س) در سطح پایگاه های مقاومت بسیج بصورت ویژه برگزار می شود و دراین دو رویداد مهم ملی و مذهبی بانظم خاصی جلسات حلقات صالحین با محوریت دستاوردهای انقلاب و راه وروش سیره رفتاری حضرت فاطمه الزهراء(س) گفته خواهد شد .   
ارسال نظرات
پر بیننده ها