خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز:

انقلاب اسلامی، ظرفیت ها و ذخایر مکتب تشیع را شکوفا کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در همایش تعلیم و تربیت این ناحیه گفت: ظرفیت ها و ذخایر مکتب تشیع با پیروزی انقلاب اسلامی شکوفا شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۲۴۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمد نجف پور افزود: شیعه در طول قرن ها در خفقان و ظلم قرار داشت که با لطف الهی و رهبری بی نظیر امام راحل و به میدان آمدن مردم با بصیرت ایران اسلامی این فرصت فراهم شد که بتواند روی پای خود بایستد و نظامی مستقل و مقتدر به وجود آورد.

وی ادامه داد: امروز بعد از چهل سال ایستادگی و استقلال که حاصل جان فشانی مردم بزرگ ایران اسلامی در عرصه های مختلف جوانان این کشور توانسته اند به رتبه های بالائی دست پیدا کنند.

حجت الاسلام نجف پور اظهار داشت: بعضی ها امروز متاسفانه با بی مهری شرایط کشور را با دروان ستم شاهی مقایسه میکنند که اشتباه بزرگی است.

وی بیان داشت: اگر فرد منصفی باشد با مراجعه به شرایط  و امکانات و اقدامات آن زمان و مقایسه با زمان کنونی متوجه خواهد شد که با این همه دشمنی و خیانت بر علیه ملت استوار ایران اسلامی جای هیچگونه شک و شبه ایی باقی نمی ماند که انقلاب باعث پیشرفت و آبادانی کشور شده است.

حجت الاسلام نجف پور اعتماد به جوانان را ثمره بزرگ کشور بیان داشت و گفت: رشد کشور حاصل اعتماد و سپردن کارها به جوانان با غیرت و بسیجی ایران اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار