خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 149 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری حدود 4 هزار و 330 میلیارد ریال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۲۰۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

افتتاح و کلنگ‌زنی 149طرح عمرانی و اقتصادی در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی فرماندار ویژه شهرستان ملایر در نشست خبری دهه مبارک فجر اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 149 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری حدود 4 هزار و 330 میلیارد ریال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی افزود: از این تعداد عملیات اجرایی هفت طرح عمرانی با اعتبار 50 میلیارد ریال آغاز می شود که با بهره برداری از این تعداد طرح 20 تن به ظرفیت اشتغال این شهرستان اضافه می شود.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه با حضور مسئولان ارشد کشوری تعدادی از این طرح ها افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود ادامه داد: در مجموع حدود 915 مورد به ظرفیت اشتغال این شهرستان اضافه می شود.

فتحی بیان کرد: در ایام دهه فجر 2 طرح بزرگ فروسیلیس با اعتبار یک هزار و 360 میلیارد ریال با میزان اشتغال 250 تن به بهره برداری می رسد.

وی بهره برداری از طرح توسعه شرکت فروسیلیس غرب پارس با اعتبار 860 میلیارد ریال و میزان اشتغال 130 و شرکت فروسیلیس آذرخش با اعتبار 500 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 120 تن از جمله این طرح ها عنوان کرد.

معاون استاندار همدان گفت: علاوه بر این عملیات اجرایی سه طرح عمرانی در حوزه فروسیلیس و منیزیم با اعتبار 2 هزارو 500 میلیارد ریال در ایام دهه فجر آغاز می شود که در آینده 370 تن به ظرفیت اشتغال ملایر اضافه می شود.

فتحی ادامه داد: از این تعداد طرح عمرانی 70 طرح از محل اعتبارات دهیاری ها با اعتبار 60 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که شامل جدولگذاری، بهسازی معابر، آسفالت روستایی و زیرسازی است.

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه ملایر در حوزه صنعت، معدن، گردشگری، کشاورزی و ملی شدن مبل و منبت و جهانی شدن انگور ملایر گفت: این شاخص ها موجب شده طرح های عمرانی ملایر در ایام دهه فجر در مقایسه با سایر شهرستان های استان برجسته تر باشد.

فرماندار ویژه ملایر همچنین با اشاره تلاش های دولت تدبیر و امید بر لزوم تبیین و بیان خدمات دولت و نظام تاکید کرد و تدوین قانون حقوق شهروندی، توجه ویژه به جوانان و بانوان در امور کشور، جوانگرایی و اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله افتخارات دولت برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات