عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاثیر هنر هفتم در نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید دید جشنواره فجر امسال تا چه اندازه در نمایش و نمایاندن انقلاب موثر است.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۶۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر چهل سالگی انقلاب اسلامی در مشهد اظهار داشت: اینکه عمر انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی رسید از معجزات بزرگ الهی است چرا که انقلاب‌هایی، چون انقلاب فرانسه، انقلاب الجزایرانقلاب مصر به چنین عمری نرسیدند و فقط انقلاب کمونیستی شوروی ۶۰ سال عمر کرد، ولی اصول انقلابی خود را در دهه اول عمر خود از دست داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انقلاب در سال ۵۷ به نقطه عطف رسید و نظام جمهوری اسلامی اهرمی بود که در فصل اول پیروزی انقلاب به دست انقلاب رسید.

وی ابراز داشت: انقلاب ما برای این بود که اسلام حاکم شود و اسلام از انزوا درآید و حاکمیت اسلامی جهان را برای پذیرش این حاکمیت در راستای دکترین ولایت آماده‌سازی کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر اینکه اصول انقلاب اسلامی نسبت به اوایل آن قدرتمندتر شده است، افزود: ولایتمداری، استکبارستیزی، حمایت از مستضعفین جهان از جمله اصول انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: قدرت گرفتن اصول انقلاب اسلامی و نهادینه شدن آن در جامعه سبب شده است که دشمن به هیچ وجه نتواندبه انقلاب ما لطمه وارد کند و ما امروز شاهد چهل سالگی انقلاب هستیم.

امام جمعه مشهدتاکید کرد: وظیفه ما در چهلمین سال پیروزی انقلاب، تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی به نسل جدید است لذا بایستی در این مهم برنامه‌های صحیح و اثرمندی را اجرا کنیم و هنر هفتم بهترین ابزار در این خصوص است و باید دید جشنواره فجر امسال تا چه اندازه در نمایش و نمایاندن انقلاب موثر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها