خبرهای داغ:
مسئول مركز مديريت راه‌های اداره راهداری استان همدان خبر داد

نصب 25 سامانه ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی همدان

مسئول مركز مدیریت راههای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از نصب 25 سامانه ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۶۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

نصب 25 سامانه ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بابك گردان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 25 سامانه ثبت تخلفات سرعت، در محورهای مواصلاتی استان همدان نصب شده و تمام پلاك‌ها ثبت این سامانه می‌شود و تخلفات را ثبت می‌كنیم و پلیس راهور صحت و سقم آن را می‌سنجد و برگه جریمه صادر می‌كند.

وی با بیان اینکه این سامانه سرعت متوسط را نیز ثبت می‌كند، گفت: اگر بین دو سامانه سرعت بیش از حد مجاز  باشد زمان آن با توجه به سرعت ثبت می‌شود كه اگر زمان آن كمتر از حد مجاز كه در نظر گرفته شده باشد جریمه محسوب می شود.

مسئول مركز مدیریت راه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینكه اكنون 40 سال از انقلاب گذشته، یادآور شد: توانایی كشور ما در حدی است كه همگام با سایر كشورها ست و ما این را باید به مردم بگوئیم حركت ما حركت جهشی بوده و در 40 سال گذشته توانستیم صاحب تكنولوژی شویم.

وی عنوان کرد: همه این موفقیت‌ها را مدیون ایستادگی و همدلی هستیم و این باعث افتخار برای ما شده است كه حرفی برای گفتن داشته باشیم و این تكنولوژی كه ما اكنون داریم تكنولوژی روز دنیاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار