خبرهای داغ:
معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد
معاون اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي استان همدان گفت: 34 پایگاه راهداری در راه‌ها داریم كه 9 پایگاه آن اجاره ای است و مابقی مربوط به خود راهداری است.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۶۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

كسب رتبه نخست راهداري همدان در سطح كشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید پرورشی‌خرم معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در جمع اصحاب رسانه، در خصوص راهداری زمستانی اظهار داشت: سامانه 141 بصورت 24 ساغته در مركز مدیریت راه‌ها آماده پاسخگویی به آخرین وضعیت راه‌ها است.

وی با بیان اینکه سامانه 1000141 سامانه دیگری است كه ما داریم و این سامانه نیز آخرین وضعیت اطلاعات راه‌ها را برای ما ارسال می‌كند، یادآور شد: 141.ir اطلاعات راه‌ها را به صورت كامل بیان می‌كند و با توجه به ترافیك زمان سبك شدن جاده‌ها را بیان می‌كند و این سامانه یكی از پركاربردترین سامانه است.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح كرد: یكی از شاخه‌هایی كه بحث نگهداری راه‌ها را پوشش می‌دهد بحث برف‌روبی و در مواقع لزوم یخ‌زدایی راه‌ها است.

وی ادامه داد: 34  پایگاه راهداری در راه‌ها داریم كه 9 پایگاه آن اجاره ای است و مابقی مربوط به خود راهداری است.

پرورشی‌خرم ابراز داشت: به محض اینكه بارش نزولات آسمانی را داریم راهدارخانه ها به صورت کامل آماده می‌شوند تا زمانی كه راه‌های روستاها و راه‌های شریانی و اصلی به‌صورت كامل برف‌روبی و یخ زدایی نشود به كار خود ادامه می‌دهند.

وی در خصوص اولویت بندی راه‌ها گفت: اولویت راه‌های شریانی و راه‌های بین استانی و بعد راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و شبكه ای است و بعد از این تجدید قوا چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ ماشین آلات فنی است.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز داشت: از 15 آبان امسال با توجه به نزولات خوبی كه داشتیم در خصوص تجهیزات راه‌ها كارهایی را انجام دادیم و در آذر ماه در خصوص بحث راهداری رتبه نخست را در سطح كشور داشتیم.

وی در خصوص خط كشی جاده‌ها گفت: خط كشی‌ها در جاده برای یك دوره 9 ماهه انجام می‌شود كه سر موقع تجدید می‌شود و این یكی از دلایلی كه استان همدان در زمینه علائم افقی یا كف نوشته نسبت به استان‌های دیگر ضعیف‌تر نشان داده می‌شود و درصد فرسایش و از بین رفتن آن بیشتر از استان‌های دیگر است.

پرورشی‌خرم در پایان در خصوص حمل و نقل جاده ای افزود: ما در حمل و نقل جاده ای به دنبال این هستیم كه در حمل و نقل بهره‌وری را افزایش دهیم و هم برای تولیدكنندگان و هم برای حمل كنندگان این كار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات