سید مرتضی علوی
رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری :
علی گرجی گفت : امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم لذا همه ما رسالت داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۴۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛ رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن علیه انقلاب اسلامی فضایی ساخته است و برای جوانان ما سیاه نمایی می‌کند، بنابراین ما رسالت داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم.

علی گرجی در نشست شورای اداری شهرستان سامان گفت: امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باید به آن بها داد تا برنامه‌ها  برجسته شود .

وی با بیان اینکه نباید از فضای مجازی غافل شد، افزود: لازم است که نسبت به فضای مجازی توجه شود؛ چرا که فضایی که دشمن علیه انقلاب ساخته است برای جوانان ما سیاه نمایی می‌کند، بنابراین ما رسالت داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مخاطب دشمن در فضای مجازی جوانان هستند، بیان کرد: جوانان ما چون قبل از انقلاب نبودند، نمی‌دانند که قبل از انقلاب نظام ما کجا بوده و در حال حاضر چه جایگاهی دارد؛ بنابراین دشمن از این فضا استفاده می‌کند، اما نیاز است که امسال 24 کارگروه ما دستاوردهای انقلاب را در چهل سالگی به خوبی برای جوانان تشریح کنند.

گرجی با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهرستان سامان بسیار سرآمد است و امید وار هستیم مردم همیشه در صحنه این شهرستان همانند سنوات گذشته پرشور و منسجم در صحنه حاضر شوند .

ارسال نظرات