خبرهای داغ:
مسئول اتحادیه انجمن های اسامی دانش آموزی آذربایجان غربی خبر داد
مسئول اتحادیه انجمن های اسامی دانش آموزی آذربایجان غربی از اجرای 40 ویژه برنامه همزمان با دهه فجر در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۴۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محسن رضایی، مسئول اتحادیه انجمن های اسامی دانش آموزی آذربایجان غربی، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه ها ید توانای مسئولان برای خدمت به مردم هستند، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی از متولیان عرصه فرهنگی- تربیتی دانش آموزان کشور میخواهد با اجرای «جشنواره فرهنگی و هنری مدرسه انقلاب» در بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم نقش خود را در راستای ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه ایفا کند.

 وی افزود: جشنواره مدرسه انقلاب طی شش دوره گذشته تنها با رویکرد نمایشگاهی اقدام به جریان سازی و تولید ایده و محتوا در گستره کشور کرده بود و استقبال از جشنواره و جریان شکل گرفته در بین مدارس و دانش آموزان باعث شد تا قالب های جدیدی به جشنواره اضافه شود.

این مسئول با اشاره به محتوای غنی برنامه های مشخص شده برا ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: جشنواره مدرسه انقلاب در رویکرد جدید در دو بخش نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی برگزار می شود.

رضایی اضافه کرد: بخش نمایشگاهی همچون سال های گذشته اجرا می شود، ولی در بخش غیر نمایشگاهی آثار در رشته های سرود، تئاتر داستان کوتاه، کاردوی مدرسه انقلاب و فراخوان ایده های ناب انقلابی برگزار خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسامی دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمان های ملی، جهانی،تمدنی انقلاب اسلامی، تقویت بینش دانشآموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش آموزان درعرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و هنری، تحقق دو مأموریت تشکیلات یعنی نیروسازی و جریانسازی در سطح مدارس، هم افزایی و همکاری صمیمی بین تشکل های دانش آموزی، حضور پر نشاط تر اعضای انجمن اسلامی در فعالیت ها و عرصه های مختلف ادبی ، هنری و جمع آوری ایده های انقلابی نسل پنجم انقلاب از اهداف این جشنواره عنوان شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه مذکور در سه بخش امروز ما با موضوعات کارنامه سیاه پهلوی و اسوه های انقلابی، در بخش امروز ما با موضوعات آفتاب ولایت ، دیوار فریاد، موج پنجم و محاهدان سایبری و در بخش فردای ما با موضوعات انصار المهدی(عج)، چهل برگ، هویت بانوی مسلمان و آیه سال برگزار می شود.

رضایی خاطرنشان کرد: 40 ویژه برنامه نیز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این سازمان برگزار می شود.

وی داد: برای تمام روزهای دهه فجر برنامه های ویژه ای در اکثر شهرستان ها در نظر گرفته شده است و که حضور در باغ رضوان و غبار روبی مذار شهدا و همچنین تبیین شخصیت مجاهد نستوه حجت الاسلام غلامرضا حسنی از برنامه های شاخص به شمار می شود.

پایان پیام

ارسال نظرات