مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الا سلام علیمحمدی ، عنوان کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ، سه عنصر ، اسلام ؛ رهبری و مردم است و به همین علت است که نظام ما در حال حاضر از صلابت و شکوه خاصی برخوردار است و مردم نقش اساسی در اقتدار چهل سالگی انقلاب دارند.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۳۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علیمحمدی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در جمع فرماندهان،مدیران و اعضای شورای فرماندهی نواحی استان ، گفت: همه ی ما بخصوص فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت باید به گونه ای در میان بسیجیان رفتار کنند که به عنوان یک الگو  شناخته شوند و تفکرات بسیجیان دهه شصت را برای آنان بازگو و روشن کنند.

وی افزود: امروز یکی از آسیب های مهمی که در جامعه داریم ، و دشمن به طور جد آن را دنبال می کند، فاصله گرفتن بسیج از فرهنگ عاشورایی دهه شصت است و  دشمن به دنبال فاصله انداختن تفکرات بسیج دهه شصت و دهه نود است.

حجت الاسلام علیمحمدی ادامه داد: دشمن به خوبی می داند که اگر بسیجیان دهه نود ، تفکرات و رفتارهای بسیجیان دهه شصت را الگو قرار دهند ، قطعا در پیش برد اهداف شوم خود شسکت خورده اند و به هیچ عنوان قادر به شکست آنان نخواهند بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، اظهار داشت: ما باید با شهدا انس بگیریم و در همه شرایط و مراحل زندگی تفکرات آنان را سرلوحه کار خود قرار بدیم .

وی بیان داشت: امروز همه ی ما ماموریت بسیار سنگینی بر دوش داریم  و باید با تمام توان در مقابله با جنگ نرم دشمن ، مقابله کنیم و همه ی ما به خوبی می دانیم که جنگ نرم بسیار سخت تر از جنگ نظامی است .

حجت الا سلام علیمحمدی ، افزود: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ، سه عنصر ،  اسلام ؛ رهبری و مردم است و به همین علت است که  نظام ما در حال حاضر از صلابت و شکوه خاصی برخوردار است و مردم نقش اساسی در اقتدار چهل سالگی انقلاب دارند.

وی گفت : دشمن به دنبال فاصله انداختین بین مردم و سپاه است و در شبکه های اجتماعی و کانال های ماهواره ای ، ذهن مردم را به سمتی سوق می دهند که منشأ تمام مشکلات  سپاه پاسداران است ولی مردم ما با بینش وسیعی که دارند بازیچه دست دشمن نخواهند شد و علل اصلی مشکلات جامعه را به خوبی می دانند.

 

ارسال نظرات