یک زائر راهیان نور اراکی گفت: شهدای انقلاب اسلامی با دفاع جانانه خود در دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک ایران دست دشمن بیفتد، امروز جوانان ایران اسلامی باید با الگوگیری از شهدا در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی نقش آفرینی کنند و نگذارند زمینه برای نفوذ بیگانگان فراهم شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۳۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ وحیدصادقی زائر راهیان نور اراکی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: الگوی مقاومت و دفاع جانانه رزمندگان در دفاع مقدس باید همواره مورد تأکید رفتار‌های مردم و مسئولین کشور باشد، در زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و کشور از نظر تجهیزات نظامی بسیار ضعیف بود رزمندگان غیور و شجاع ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادند و آن هیمنه قدرتی آن‌ها را شکست دادند.
وی افزود: امروز هم پس از گذشت چهل سال از عمر با شکوه انقلاب اسلامی تمام ابرقدرت‌های دنیا باز متحدانه علیه ایران به پا خواسته اند و با جنگ اقتصادی و ترور‌های رسانه‌ای سعی در نا امیدی ملت ایران و شکست انقلاب اسلامی دارند.

این زائر اظهار داشت: جوانان غیور دانشگاهی و نخبگان فرهنگی و اقتصادی باید بار دیگر در برابر هیمنه‌یتوهمی ابرقدرت‌های دنیا مقتدرانه بایستند و ظرفیت‌های عظیم انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند.
وی افزود: الگوی دفاع مقدس و رزمندگان ایران اسلامی برای جهانیان صادر شد و امروز پیروزی‌های جریان مقاومت برگرفته از پیروزی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی دارد.
این فعال فرهنگی بیان کرد: میراث دفاع مقدس برای کشور بسیار ارزشمند است و باید با همه توان از این میراث گرانبهامحافظت کنیم، راه شهدا را باید برای نسل چهارم و پنج انقلاب به خوبی معرفی و تبیین کنیم تا در آینده انقلاب بتوانند به خوبی راه آن عزیزان غیور را ادامه دهند.
وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی با دفاع جانانه خود در دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک ایران دست دشمن بیفتد، امروز جوانان ایران اسلامی باید با الگوگیری از شهدا در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی نقش آفرینی کنند و نگذارند زمینه برای نفوذ بیگانگان فراهم شود.
صادقی تأکید کرد: کربلای ایران که وجب به وجب آن از خون شهدا است مظهر مظلومیت و غربت رزمندگان ایران اسلامیاست، واگر به حقیقت زنده بودن شهدا دست پیدا کنیم حسرت آن عزیزان را خواهیم خورد.
وی افزود: حسرت راه شهدا تنها با ادامه دادن راه شهدا معنای واقعی پیدا می‌کند، شهدای انقلاب با خدا معامله کردند و اگر ما هم توانستیم امروز با خدا معامله کنیم می‌توانیم راه شهدا را ادامه دهیم.
این فعال فرهنگی در همین خصوص تصریح کرد: راهیان نور دانشگاه انقلاب اسلامی است، هرکس در این دانشگاه تربیت شود ، چیزی جز فرهنگ ایثار و شهادت نخواهد آموخت، شهدا با همین دو مولفه در دفاع مقدس پیروز شدند و امروز ما هم باید با تکیه بر ولایت مطلقه فقیه با این دو مولفه در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.
وی افزود: با راهیان نور باید به راهیان بصیرت برسیم و در برابر فتنه‌های اقتصادی و سیاسی راهیان روشنگری را راه بیندازیم.

صادقی در پایان با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان برای نا امیدی ملت ایران خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در عمر چهلساله خود پیروزی‌های بزرگی در راهیان‌های مختلف کسب کرده است، ولی امروز باید در تبیین دستاورد‌های انقلاب که مورد حملات گسترده دشمنان است جهاد تبیین و روشنگری را برقرار کنیم.

ارسال نظرات