خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه الزهرا(س) خوی:

مظلومیت حضرت زهرا(س) به دلیل فقدان بینش سیاسی در جامعه بود

استاد حوزه علمیه الزهرا(س) خوی گفت: باید با ارتقای فرهنگ سیاسی به شبهات جامعه در رابطه با بعد سیاسی زندگی حضرت زهرا(س) پاسخ داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۳۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوي، وحیده محمدلو در جمع عزاداران فاطمی در محل حسینیه شیخ نوایی این شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: وجود نازنین و نورانی حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، مدافع حقیقی ولایت و والاترین مقتدا برای اطاعت و دفاع از حریم مقدس ولایت است.

 وی گفت: عبادت و بندگی خدا، سخاوت، ایثار، گذشت، صبر، قناعت و کمک به زیردستان به زیباترین شکل ممکن در سراسر زندگی نورانی آن حضرت جلوه‎گر بود.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (سلام الله علیها) شایسته ترین الگوی بانوان است و با اتخاذ راهکار درست و اصولی، سیره مکتب فاطمی باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی مردم و به ویژه بانوان باشد.

محمدلو به گریه های حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: فرهنگ سیاسی یک جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، عوام و خواص به جای اینکه درک صحیح از گریه های دخت نبی اکرم(س) داشته باشند حرف و حدیث زیادی رد و بدل می کردند.

وی  ضعف فهم سیاسی جامعه  را اصلی ترین عامل مظلومیت حضرت زهرا(س) عنوان کرد.

مشاور حوزه علمیه الزهرا(س) خوی در ادامه به برخی از شبهات درباره ایام فاطمیه پاسخ داد.

قرائت زیارت عاشورا، حدیث کساء، زیارت حضرت زهرا(س) و مداحی از برنامه هایی است که علاوه بر سخنرانی در چهارمین و پنجمین روز از ایام فاطمیه به همت بسیج جامعه زنان سپاه خوی و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه در حسینیه شیخ نوایی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات