خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: اگر پس رفتی داشته ایم به دلیل بی کفایتی مسؤولان است.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۰۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، نشست سیاسی با حضور اعضای شورای حوزه، گروه های صالحین ، اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج در حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان برگزار گردید.دراین جلسه  رمضانعلی غلامرضایی یکی از هادیان سیاسی مطالبی بیان نمود.

غلامرضایی درادامه  ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)افزود: اولین شهید راه ولایت حضرت زهرا(س) می باشد.

وی درادامه خاطرنشان کرد: ما امسال درسالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم و دستاوردهای زیادی به ارمغان داشته است و هرجایی که دست انقلابیون درکار بوده کارها خوب پیش رفته است و هرجا که آنها نبودند هیچ گونه پیشرفتی نداشه ایم .

این هادی سیاسی در ادامه افزود: اگر کسی بخواهد در نظام سیاسی عملکرد آن را ببیند باید سه مورد را مد نظر قرار دهد، اول هدف دوم موانع و سومین مورد امکانات را بررسی کند که چقدر پیشرفت داشته است .

غلامرضایی در ادامه افزود: اسلام از خود عیبی ندارد و هر عیبی است از مسلمانی ماست و اگر پس رفتی داشته ایم از انقلاب و نظام نیست بلکه از بی کفایتی بعضی مسئولان است .چون ما در هشت سال جنگ تحمیلی چیزی و حتی یک وجب خاک کشور را از دست ندادیم چون زیر سایه رهبری بودیم، نظام کار آمد و امنیتی که در کشور داریم همه مرهون رهبری است .

وی درادامه به بی کفایتی دولتهای قبل و نظام پهلوی اشاره کرد و افزود:رهبری فرمودند:سه هدف برای این قیام وجود داشت 1- نظام طاغوتی و دیکتاتوری را سرنوگون کند2- تاسیس نظام اسلامی 3-ایجاد زمینه برای ظهورحضرت مهدی (عج). ما هر چه داریم از ولایت ورهبری است .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها