مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره درباره دستاورهای قابل ارائه حوزه هنری در نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلاکی توضیحاتی داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۰۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، محمد زوریی مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره درباره دستاوردهای حوزه هنری در نمایشگاه ملی چهل سال انقلاب اسلامی گفت: حوزه هنری یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود و می توان گفت مهم ترین دستاورد در حوزه هنر است.
وی در ادامه افزود: حوزه هنری دو دستاورد دارد؛ سرمایه انسانی و محصولات تولید شده دو دستاورد حوزه هنری است. 
زرویی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه از شاخص محصولات حوزه هنری از جمله کتاب در زمینه شعر،ادبیات و.... ارائه می شود، ادامه داد: در زمینه موسیقی نیز آلبوم های موسیقی و حوزه فیلم کل فیلم های تولید شده اعم از مستند و انیمیشن به وسیله ال ای دی پخش می شود.
مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره اظهار کرد: در زمینه هنرهای تجسمی حدود ۶ هزار اثر تجسمی وجود دارد که آثار برجسته آن به نمایش گذاشته می شود؛ در زمینه نقاشی، خط و پوستر و... نیز آثاری را به تصویر خواهیم کشید. 
وی ادامه داد: در زمینه رویدادها و اتفاقاتی که حوزه هنری متولی آن بوده است مانند شب شعرها، شب خاطره، کارگاه های شعر و... به صورت تصویری نمایش داده می شود. 
زرویی با اشاره به اینکه از چهره های شاخص هنر انقلاب پرتره هایی را خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: نشست خبری خواهیم داشت و در این ۱۰ روز نمایشگاه یک اثر را با هنرمندش رونمایی خواهیم کرد.

ارسال نظرات