خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد:

اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح رده های نیروهای بسیج در سطح استان طی دهه فجر

سرهنگ امیری مقدم گفت:بیش از۵۰۰ عنوان برنامه در سطح رده های نیروها ی بسیج در سطح استان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد
کد خبر: ۹۱۰۵۱۰۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ امیری مقدم معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست مطبوعاتی فرماندهان نظامی و انتظامی استان ( کمیته نظامی ستاد دهه فجر ) به منظور تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر که با حضور امیر بیژن فلاحی فرمانده قرارگاره عملیاتی لشگر ۱۶زرهی و سرهنگ رضازاده معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین در سالن جلسات قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی برگزار شد بیان کرد:دشمنان پس از پیروزی انقلاب در چهل سال اخیر از هر حربه ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند.
وی گفت:هفده هزار شهید ترور، ابزارهای سیاسی، تحریم ها و غیره همه گویای این امر است اما امروز پس از چهل سال می خواهیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم که این امر نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام تهدیدهای دشمنان است.
معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:وظیفه همه ما به ویژه اصحاب رسانه تبیین دستاوردهای انقلاب در طول چهل سال گذشته بدون کم و کاست است.
این مسوول نظامی با اشاره به تعداد عناوین برنامه های سپاه و بسیج در سطح استان عنوان کرد:بیش از۵۰۰ عنوان برنامه در سطح رده های نیروها ی بسیج در سطح استان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد که شامل دیدار با خانواده شهدا، نشستهای بصیرتی در تبیین اهداف امام و انقلاب، همایش بازنشستگان سپاه با حضور سخنرانان کشوری می باشد.
وی افزود:برگزاری برنامه چهل مدرسه چهل مراسم در سطح استان، برنامه های فرهنگی در رده های اقشاری، اجرای سرود دوازده هزار نفری توسط دانش اموزان بسیجی، برنامه فرهنگی چهل مسجد با حضور جوانان در مساجد، اعزام راهیان نور به مناطق جنگی، مسابقه بزرگ کتابخوانی با کتاب چهل سال با انقلاب، مسابقات ورزشی در سطح رده های بسیج،مسابقه دوومیدانی در روز چهارده بهمن از دیگر برنامه های سپاه در ایام دهه فجر می باشد.
معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه در افزود:برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح، اجرای ۱۴۰ نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در ۱۴۰ رده بسیج در سطح استان با محوریت چهل سالگی انقلاب، اعزام چهل گروه جهادی به ۴۰ منطقه محروم، حضور گروه جهادی استان در اعزام چهل هزار گروه جهادی در سطح کشور، چهل میز خدمت در چهل مسجد از رده بسیج کارمندی، همایش ملی فرماندهان غرب کشور برای اولین بار در کشور از دیگر برنامه های ما در ایام دهه فجر می باشد.
در ادامه محمدحسن رضازاده معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد:سخنرانی با حضور اشخاصی که در دوران انقلاب فعالیت انقلابی داشتند، تقدیر از خانوا ه شهدا، رژه موتورسواران نیروی انتطامی که از ستاد فرماندهی شروع و پس از طی مسافتی در مزارشهدا ادامه می یابد.
وی گفت:مسابقات ورزشی در سطح یگانهای مسلح، حضور هفت غرفه ناجا در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، جهت تبیین عملکرد ناجا
از جمله معاونت اجتماعی و دفتر تحقیقات، اقداماتی است که نشانگر نواوری و تحول ناجا در طول چهل سال انقلاب بوده که به نمایش گذاشته خواهند شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار