نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

استقامت فکری و عملی راه ماندگاری و بقاء در صراط مستقیم است/ صداقت فکری و صداقت عملی از مولفه مومنین صادق است

حجه الاسلام والمسلمین حاج صادقی: تنها راه انقلابی ماندن و از صراط مستقیم خارج نشدن داشتن استقامت فکری و عملی است، دشمن خطرناک ما آمریکا تنها به طراحی اکتفا نکرده و اقدامات عملی را هم در دستور کار دارد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۹۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نشست بصیرتی نخبگان بسیجی مازندران با حضور علما، بسیجیان و نخبگان سراسر مازندران در سپاه کربلا برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در همایش بصیرتی نخبگان بسیجی مازندران به‌مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن باورهای دینی و اسلامی ما را نشانه گرفته است، اظهار کرد: تنها راه انقلابی ماندن و از صراط مستقیم خارج نشدن داشتن استقامت فکری و عملی است، دشمن خطرناک ما آمریکا تنها به طراحی اکتفا نکرده و اقدامات عملی را هم در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تغییر خواسته‌ها، مطالبات و دغدغه‌های مردم به سمت دنیاگرایی است، افزود: دشمن بنا دارد که مردم را گرفتار مطالبات دنیایی کرده تا به فکر حفظ ارزش‌ها نباشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه دشمن تغییر ذائقه سیاسی نخبگان را در دستور کار دارد، اضافه کرد: آنها بنا دارند در این شیوه گفتمان همراهی با دنیا را در کشور نهادینه کنند.

این مسؤول یادآور شد: ما از حرف زدن برخی از مسؤولان خجالت می‌کشیم و غصه می‌خوریم، انقلاب اسلامی به ما عزت و عظمت داده، ادبیاتی به کار نبرید که متعلق به کاخ سفید و دشمنان ماست.

حاجی‌صادقی ادامه داد: دشمن تقابل اعتقادی را به تقابل راهبردی تبدیل کرده و می‌خواهد در جامعه این‌طور القاء کند که ما در راهبردها با ایرانیان تقابل داریم اما در بحث اعتقادات به‌صورت مستقیم ورود پیدا نمی‌کنند.

وی با اعلام اینکه تضعیف محوریت ولایت یکی از دیگر از برنامه‌های راهبردی دشمن در کشور است، گفت: از ولایت امام جماعت، دست‌بوسی را می‌خواهند اما از ولایت فرمانده هراس دارند، بعضی از رؤسای جمهوری سابق و مسؤولان جدید ضدهمدیگر هستند اما متوجه نیستند در قداست‌زدایی از ولایت آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: انتقاد اساسی ما به همه رئیس جمهور‌های بعد از امام راحل این است که یادتان نرود رئیس جمهور در نظام اسلامی و رؤسای قوا سیاست‌گذار، نظریه‌پرداز و راننده نظام نیستند بلکه مجری هستند، مشکل رؤسای جمهوری قبلی هم این است که این‌ها وارد کار رهبری شدند.

این مسؤول یادآور شد: برخی معتقدند که با کشاندن مردم به خیابان‌ها می‌توانند ولایت فقیه را مجبور به تصمیمات خاص کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیگر اقدام عملی دشمن را تضعیف اقتدار علمی و عملی جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمن به‌دنبال اقتدارزدایی از انقلاب است، انقلاب‌زدایی از نهادها و مدیران از دیگر برنامه‌های راهبردی دشمنان است.

این مسؤول با اعلام اینکه دوقطبی‌سازی یکی دیگر از برنامه‌های دشمن در کشور است، افزود: حمایت از جریان‌ها و گروه‌های غرب‌گرا و منفعل و منزوی کردن و مقبولیت‌زدایی از شخصیت‌ها و نهادهای انقلابی، از دیگر تلاش‌های دشمن برای به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی است.

حاجی‌صادقی اضافه کرد: اینکه دشمن می‌تواند یا خیر بستگی به من و شما دارد، در کشور ظرفیت مقابله با فتنه‌های سنگین وجود دارد، به شرط اینکه نخبگان اعتماد به نفس داشته باشند، مجاهدت علمی را دستور کار قرار دهند و حوزه‌های علمی و دانشگاه‌ها وارد صحنه شوند، در مقابل جریان‌های انحرافی بایستند و به شبهات پاسخ دهند.

وی با اعلام اینکه خسارت‌های سازش از هزینه‌های مقاومت بیشتر است، تأکید کرد: مقاومت خرج دارد و باید تحمل کرد، تجربه دنیا نشان داده که در سازش هزینه‌های سنگینی پرداخت کردند، علاوه بر آن انسان اگر هزینه مقاومت بدهد بهتر است یا هزینه نوکری پرداخت کند؟!

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید نسبت به نقشه‌های دشمن افشاگری کنیم، به‌صورت جدی به مردم بگوییم که دشمن به‌دنبال انرژی هسته‌ای حقوق بشر نیست، مشکل دشمن دین ما بوده و به‌دنبال تضعیف اعتقادات ماست.

این مسؤول یادآور شد: نگذاریم روحیه دینی مردم تضعیف شود، در جامعه دینی نباید اجازه دهیم که افراد انحراف ایجاد کنند.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم به نام دین، دین را سر ببرند، امروز برخی‌ها بصیرت دارند ولی شجاعت ندارند، فایده ندارد، برخی از جاها باید عمارگونه به میدان آمد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر دولت‌مردان باید پاسخگو باشند اما آنها به جای پاسخگویی دنبال مطالبه‌گری هستند، به اپوزوسیون تبدیل شدند و از مردم مطالبه می‌کنند، افزود: نیروهای انقلابی باید از همه مطالبه کنند، دولت، مجلس، قوه قضائیه، رسانه‌ها و ارگان‌ها باید به مردم پاسخ بدهند، چون انقلاب را ارزان به دست نیاوردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در کشور باید گسترش پیدا کند، گفت: بسیجی جان می‌دهد اما دین نمی‌دهد، روشی که اباالفضل‌(ع) در دستور کار خویش داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها