حجه الاسلام والمسلمین غلامی: روحیه ایثار و شهادت در کشور ما تقویت شده است و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است و این روند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۹۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در همایش بصیرتی نخبگان استان مازندران اظهار کرد: مشکلات پیش‌آمده اقتصادی در کشور شاید به ظاهر دستاوردهای انقلاب را زیر سؤال برده اما در صورتی که این‌گونه نیست، هر موضوعی را باید سرجای خودش مطرح کرد، انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی دارد که اگر هر روز درباره آن صحبت و مطلب مطرح شود، باز هم کم است.

وی با اعلام اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ایجاد ارتباط با ملت‌های آزاده جهان است، افزود: این موضوع باید به صراحت اعلام شود، بسیاری از انسان‌های آزاده جهان با تولد انقلاب اسلامی ایران جان تازه‌ای گرفتند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: رفتار و عملکرد برخی از مسؤولان را نباید پای انقلاب اسلامی بنویسیم، البته نقش دارد ولی نخبگان باید این نقش‌ها را تفکیک کنند.

غلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال با وجود دشمنی‌ها دوام آورد، اهداف و راهبرد دشمن در همان ابتدا برای براندازی بوده است.

وی یادآور شد: دشمن در همان ابتدا با شکست مواجه شده است البته ما هزینه‌ هم پرداخت کردیم، در دهه دوم دشمن راهبردش را تغییر ساختار نظام در دستور کار قرار داده است، در دوران اصلاحات روزنامه‌های زنجیره‌ای هزاران مطلب علیه نظام مطلب نوشتند و حتی علیه خدا و پیامبر مطلب نوشتند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران بیان کرد: فتنه سال ۸۸ فشارهای بین‌المللی و رساندن به مذاکره و خارج شدن از برجام تنها برای مهار انقلاب اسلامی ایران بوده است.

غلامی با اعلام اینکه امروز ایران اسلامی در درگیری با جبهه باطل پرچمدار جبهه حق است، گفت: مردم ایران جبهه حق را در دنیا رهبری می‌کند.

وی تأکید کرد: امروز این افتخار را داریم که رهبری جبهه حق را عهده دار شدیم و دنیا گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی ایران روز به روز بیشتر می‌شود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی با نفوذ خویش غرب آسیا را از آمریکا گرفته است.

غلامی یادآور شد: آمریکا به همین دلیل نمی‌تواند ساکت باشد، آنها اعتراف کردند که اگر تا سال ۲۰۲۵ نتوانند انقلاب اسلامی را مهار کنند دچار فروپاشی می‌شوند.

وی با اعلام اینکه دشمن به دنبال جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی است، ادامه داد: هراس آنها از انقلاب اسلامی بسیار جدی‌تر است، آنها از برجام انتظار داشتند که قدرت منطقه‌ای نیست و ایران پذیرد که در نقشه جدید خاورمیانه دخالت نکند اما با برجام خواسته‌ها و اهداف آنها عملیاتی نشده و به همین دلیل از برجام خارج شدند و هدف آنها ایجاد بی‌ثباتی اقتصادی در کشور است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه برای همگان ثابت شده که آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: این موضوع بارها و بارها توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است.

غلامی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی روحیه سلحشوری و عدم ترس از دشمن را ایجاد کرده است، بیان کرد: برخی‌ها فکر می‌کردند که در چهارمین دهه انقلاب اسلامی افرادی برای جانفشانی نظام وجود ندارند ولی حضور رزمندگان ما در جبهه مقاومت پاسخ بسیار مناسبی برای این افراد بوده است.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی دو قطبی‌های دنیا را برهم زد، ۴۰ سال آمریکا پشت درب‌های کشور ما باقی مانده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر کشور ما با سه آمریکا درگیر هستیم، اظهار کرد: اولی ایالات متحده آمریکا است، دومی حامیان آمریکا در داخل کشور و سومی حامیان فکری و عقیدتی آمریکا است دو طیف آخر کاری کردند که در مسئله هسته‌ای تا حدودی دچار چالش شویم که با هوشیاری رهبر انقلاب اسلامی اقتدار نظام اسلامی حفظ شده است.

وی در پایان گفت: روحیه ایثار و شهادت در کشور ما تقویت شده است و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است و این روند همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها