خبرهای داغ:
امیر فلاحی گفت:در آستانه چهل سالگی انقلاب، برنامه های ما با ۳۱ عنوان در دو مرحله مشترک که باحضور نیروهای مسلح مستقر در استان می باشد و بسیار متنوع و گسترده است، برگزار می شود و برنامه های داخلی نیز توسط ارگانها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۹۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست مطبوعاتی فرماندهان نظامی و انتظامی استان ( کمیته نظامی ستاد دهه فجر ) به منظور تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر با حضور امیر بیژن فلاحی فرمانده قرارگاره عملیاتی لشگر ۱۶زرهی و ارشد نظامی استانهای قزوین و زنجان، سرهنگ امیری مقدم معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) و سرهنگ رضازاده معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین در سالن جلسات قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی برگزار شد.

امیر فلاحی در این نشست ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر بیان کرد:باتوجه مصوبات ستاد برگزاری دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته نظامی ستاد دهه فجر ایجاد شد. اقدامات و جلسات داخلی در کارگروههای این کمیته انجام شده و برنامه های این دهه با توجه به وظایف و رسالت کمیته نیروهای مسلح تبیین و اجرا می شود.

وی گفت:اگر یک نگاه کلی به گذشته داشته باشیم خواهیم دید در دوازدهم بهمن چهل سال پیش، امام به میهن وارد شده و انقلاب پیروز شد و پیروزی انقلاب تمام معادلات و پیش بینی های غرب را به هم ریخت و کشورهای سلطه گر با توجه به اینکه منافع انها در میهن ما، به هم ریحته بود دشمنی با جمهوری اسلامی را آغاز کردند.

فرمانده قرارگاره عملیاتی لشگر ۱۶زرهی اظهار کرد:پس از آن تمام تحریم ها آغاز شد و گروهکهای معاند و کشورهای هم پیمان آنها که توسط کشورهای غربی تحریک می شدند، جنگ تحمیلی علیه ایران را آغاز کردند اما باتوجه به مشکلات عدیده، این مشکلات به فرصتهایی تبدیل شد که دستاوردهای زیادی را برای ما به همراه داشت.

امیر فلاحی عنوان کرد:رمز موفقیت انقلاب، امنیت موجود به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتحاد و انسجام موجود در بین ملت است و آنچه دشمنان را ناامید کرده وحدت و انسجامی است که بین مردم ما وجود دارد.

وی افزود:نیروهای مسلح استان آماده اجرای هرگونه اقدام در تمام عرصه های ابلاغی و رسالت ذاتی خود که همان دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است، می باشند و در همین راستا و در آستانه چهل سالگی انقلاب، برنامه های ما با ۳۱ عنوان در دو مرحله مشترک که باحضور نیروهای مسلح مستقر در استان می باشد و بسیار متنوع و گسترده است، برگزار می شود و برنامه های داخلی نیز توسط ارگانها انجام خواهد شد.

فرمانده قرارگاره عملیاتی لشگر ۱۶زرهی اضافه کرد:برنامه های مشترک نیروهای مسلح شامل برگزاری رژه موتورسواران در استان که توسط نیروی انتظامی و بصورت نمادین که ورود حضرت امام خمینی(ره) را تداعی می کند، در روز ۱۲ بهمن ماه اجرا می شود. همچنین حضور یگانهای نیروهای مسلح در مزار شهدا و دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه جهت بیعت با مقام معظم رهبری و شرکت نیروهای مسلح در نماز جمعه، از دیگر برنامه های ما در روز دوازده بهمن می باشد.

امیر فلاحی در ادامه خاطرنشان کرد:در روز سیزدهم، ارگانها برنامه های داخلی خود را انجام خواهند داد و چهاردهم اعزام نمایندگان ارگانها در مدارس و دانشگاهها جهت سخنرانی، مسابقات ورزشی در روز پانردهم همایش ملی فرماندهان غرب کشور به میزبانی سپاه استان،
و در روز شانزدهم اعزام کارکنان به سازمان انتقال خون و دیدار با خانواده شهدا از برنامه های ایام الله دهه فجر می باشد.

وی ادامه داد:روز هفدهم برگزاری محفل انس با قران به صورت مشترک با حضور قاریان ممتاز، روز هجدهم گلباران مزار شهدا با حضور خانواده بزرگ نیروهای مسلح، روز نوزدهم شرکت نیروهای مسلح در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان خلبان در دوران جنگ، روز بیستم برگزاری مراسم ایام فاطمیه، اجرا می شود.

این مقام نظامی استان بیان کرد: روز بیست و یکم اجرای برنامه های داخلی در ارگانها و روز بیست و دوم شرکت گسترده نیروهای مسلح همپای مردم در راهپیمایی بزرگ بیست و دوم بهمن از دیگر برنامه های است که از سوی نیروهای مسلح اجرا خواهد شد همچنین مراسم نورافشانی بیست و دوم بهمن ماه نیز توسط نیروهای مسلح به میزبانی تیپ ۱۱۶ در پارک شقایق با حضور مردم بعد از نماز مغرب برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها