مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین؛
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی پیش از ظهر امروز در حسینیه حضرت ابالفضل (ع) سپاه قدس گیلان گفت: روحانیت باید پرچم دار مطالبه گری در جامعه باشد و در این زمینه باید ساز وکاری ایجاد شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۹۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی پیش از ظهر امروز در حسینیه حضرت ابالفضل (ع) سپاه قدس گیلان گفت: گردان فرهنگی عمار متشکل از سه بخش معرفتی، بصیرتی و رزمی و دفاعی است اما به نظر باید در زمینه مبارزه با فساد بیشتر فعال شد و مردم باید احساس کنند روحانیت مدافع مظلومین و مستضعفین هستند و با فاسدان مبارزه می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آفات مبارزه با فساد اظهار کرد: جناح بازی در مبارزه با فساد از آفاتی است که در جامعه وجود دارد و به نظر بخشی از گردان های عمار باید خط مبارزه با فساد باشند.
حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه بیان داشت: نیروهای انقلابی نباید اجازه بدهند فرد فاسدی عهده دار مسئولیتی در استان بشود.
وی افزود: روحانیت امروز بیش از آنکه وظیفه روشنگری دارد وظیفه مبارزه با فساد دارد، ما اگر کار روشنگری انجام بدهیم اما در زمینه مبارزه با فساد کاری نکنیم نتیجه ای عاید ما نمی شود بنایراین مهمترین کار روحانیت امروز مبارزه با فساد است که در بین مسئولین متاسفانه بعضا مشاهده می شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با لزوم مطالبه گری نیروهای انقلابی متذکر شد: امروز مطالبه گری نیروهای انقلابی بسیار مهم است، جریان انقلابی باید بیدار باشد و اجازه ندهد افراد فاسد و غیر انقلابی عهده دار مسئولیت شوند و بعد متاسفانه مفسده های ناپسند اقتصادی رخ بدهد و با آبروی انقلاب بازی شود.
وی با اشاره به وظایف روحانیت اظهار کرد: روحانیون چند مسئولیت دارند که اولین آن کمک به مظلومین و مستضعفان جامعه است،
دومین وظیفه روحانیت مبارزه با فساد در جامعه و در بین مسئولان خصوصا می باشد و سومین تکلیف ما تبیین معارف دینی و بصیرتی در سطح جامعه می باشد.

وی ادامه داد: این نعمت بزرگی است که فرمانده سپاه قدس استان گیلان می گوید در خدمت گردان فرهنگی عمار و روحانیت انقلابی است و این نعمت بزرگی است و ما باید قدر خدمات رسانی سپاه و بسیج را بدانیم.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد یادآور شد: مبارزه با فساد در کشور در میان مسئولین باید با جدیت دنبال بشود چرا که آن چیزی که می تواند انقلاب را از بین ببرد مسئولین دنیا طلب هستند و این فرمایشی هست که بیست سال قبل رهبر معظم انقلاب فرمودند امام حسین(ع) را خواص دنیا طلب به شهادت رسیدند البته این مبارزه هزینه دارد و تمام مسئولین را باید در مطالبه گری ها مورد نظر قرار بدهید، حتی زندگی شخصی آنها را بررسی کنید چرا که مسئولین حق زندگی اشرافی ندارند، چه فرماندار باشد، چه امام جمعه، خدا نکند امام جمعه ای روحیه اشرافی داشته باشد، اهل زرق و برق دنیا باشد و بعد بیاید در نماز جمعه حرف تقوا را بزند باید بدانیم که با سخنرانی نمی شود جامعه را هدایت کرد بلکه مردم باید در عمل ببینند که روحانیت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

وی با اشاره به امانت انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امانتی در دست ماست، ۲۰۰ هزار شهید دادیم چند هزار شهید مدافع حرم دادیم ۵۰۰ هزار جانباز دادیم اینها امانت است و روز قیامت همه باید جواب بدهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: روحانیت باید پرچم دار مطالبه گری در جامعه باشد و در این زمینه باید سازوکاری ایجاد شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات