خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه استان 14 شهید انقلاب دارد گفت: خراسان جنوبی 100 شاعر شهید دارد که اشعار آنها در کتاب با عنوان ترنم راز چاپ شده است.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۹۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد تقی عزیزی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگترین رسالت ما در بنیاد شهید و امور ایثاران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و فداکاری های ایثارگران است.

 وی ادامه داد: خدماتی را که امروز ما در زمینه درمانی و تعاونی ها مختلف به خانواده شهدا و ایثار گران ارائه می دهیم در قبال با جان فشانی ها و رشادت ها و فداکار آنها بسیار ناچیز و کم ارزش است چرا که مسئولیت و وظیف ما در قبال با آنها بسار سنگین تراز اینها است.

حجت الاسلام عزیزی عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شعادت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود  و اگر کشور ما در جایگاهی قرار دارد که با گذشت 40 سال از انقلاب به آن افتخار می کنیم  مدیون روحیه ایثار و شهادت  رزمندگان دوران دفاع و زمان انقلاب هستیم چراکه آنها ستون های و بنیان های این انقلاب هستند .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز دربین جامعه ایثار گران بهترین نخبگان و کارآفرین ها را داریم که در عرصه های مختلف جامعه فعالیت دارند که این نشات گرفته از همان روحیه ایثار و شهادت آنها است.

وی  با اشاره به احداث مجتمع ایثار در سراسر کشور بیان کرد: در استان ما یک مجتمع ایثار در مساحت 12 هزار متر در حوزه ورزشی ، درمانی و سالن فرهنگی به تمام اقشار مردم خدمات ارائه می دهد.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به حضور 200 ایثارگر نخبه در استان ادامه داد: مردم با الهام از قرآن و رهنمودهای امام راحل روحیه ایثار و شهادت را در تملام دوران ها و عرصه ها در خود تقویت و دنبال کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه استان 14 شهید انقلاب دارد افزود: خراسان جنوبی 100 شاعر شهید دارد که اشعار آنها در کتاب با عنوان ترنم راز چاپ شده است.

وی با اشاره به برگزاری 19 عنوان برنامه با همت بنیاد شهید در ایام دهه فجرگفت: غبارروبی و گلباران مزار 468 شهید استان در قالب برنامه مهمانی لاله ها  در 18 بهمن ، برگزارهمایش مادران و همسران و دختران شهید در سالروز وفات حضرت ام البنین به  صورت استانی در 30 بهمن  از جمله برنامه های بنیاد در دهه فجر است.

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: برگزاری اردوهای قم و مشهد با حضورخانواده ایثارگران و همسران ودختران شهید در 13بهمن و 2 اسفند و برگزاری یادواره شهدا در شهرستان های استان  و کسیدن تصا.ویر شهدا به دیوار شهر  از دیگر برنامه ها دنبال شده نتوسط بنیاد دردهه فجر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها