خبرهای داغ:
حسین رحیمی-ناحیه بسیج دانشجویی
در نشست مسؤولان بسیج دانشجویی با شورای مدیران ناحیه بسیج دانشجویی بر ضرورت نقش آفرینی پررنگ بسیج دانشجویی در مراسمات چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تأکید شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۷۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج دانشجویی طی نشستی با حضور مسئول و شورای مدیران ناحیه بسیج دانشجویی، مسئولین دفاتر دانشجویی برنامه ها و فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی ارائه نمودند.

در این نشست ابتدا کفعمی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی، نقش دانشجویان بسیجی را در مطالبه گری از مسئولین و پیگیری حقوق و مطالبات مردم را مهم دانست و گفت: باید حضور دانشجویان بسیجی در پیگیری مطالبات مردم باید به گونه ای باشد که مردم آن را احساس و بسیج را بیگانه از خود ندانند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین بیاتی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره نمود: رسانه های دشمن در صدد است به هر نحوی دستاوردهای انقلاب کمرنگ و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

در ادامه نشست هر یک از مسئولین دفاتر بسیج دانشجویی برنامه ها و فعالیت ها رده های زیر مجموعه خود را در آستانه چهلمین سال انقلاب ارائه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها