طی احکام جداگانه ای از سوی وزیر صمت صورت گرفت:
رضا رحمانی "وزیر صنعت، معدن و تجارت" در احکامی مدیران جدید این وزارتخانه را منصوب کرد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۵۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در احکامی مدیران جدید این وزارتخانه را منصوب کرد.

آقای علی رضا شهیدی با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور منصوب گردید.

آقای اکبر صادقی مشاور محترم وزیر و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با حفظ سمت به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه مدیریت وزارت صمت و دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم وزارت صنعت ، معدن و تجارت منصوب گردید .

آقای سعید زرندی معاون محترم طرح و برنامه با حفظ سمت به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب گردید .

آقای محمدرضا فیاض به عنوان نماینده وزیر در انجمن نظارت بر انتخابات هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور

آقای بهمن حسین زاده با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران منصوب گردید .

آقای وحید مینایی عضو محترم هیئت مدیره و معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات با حفظ سمت به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه مدیریت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان منصوب گردید .

آقای شهرام میرآخورلو عضو محترم هیئت مدیره و معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات با حفظ سمت به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه مدیریت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان منصوب گردید .

آقای سید مهدی سید محمودی مشاور و مدیر محترم حراست با حفظ سمت به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه مدیریت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان منصوب گردید .

آقای سید داود موسوی عضو محترم هیئت مدیره و معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه توزیعی با حفظ سمت به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه مدیریت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان منصوب گردید .

انتهای پبام/

ارسال نظرات