خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خبر داد

برگزاری 100 مورد گفتمان دینی طی دهه فجر در مدارس اسدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان طی دهه فجر در اسدآباد خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های این ایام برگزاری 100 مورد گفتمان دینی در سطح مدارس است.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۳۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

برگزاری 100 مورد گفتمان دینی طی دهه فجر در مداس اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، جواد حیدری‌راد با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال از سوی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد20 عنوان برنامه فرهنگی مذهبی اجرا می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های دهه فجر برگزاری 100 مورد گفتمان دینی در سطح مدارس و اعزام 70 نفر مبلغ و مبلغه را خواهیم داشت.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد برگزاری همایش مریدان خمینی(ره) در پایگاه سلامت اجتماعی و شورای فرهنگی محلات را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی خواند و افزود: امسال در دهه فجر 210  مراسم‌ مذهبی با موضوع فلسفه و مبانی انقلاب برگزار خواهد شد.

حیدری راد از برپایی محفل قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی در این ایام خبر داد و گفت:  به همین مناسبت 60 جلد قرآن رایگان در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

وی غبارروبی گلزار شهدا، دیدار خانواده شهدا ، ایثارگران و وی جانبازان، فعالان انقلابی، تشکل‌های دینی و قرآنی با امام‌جمعه، اجرای تواشیح و سرودهای انقلابی، ارسال پیامک برای 1500 نفر با مضامین انقلابی ، اجرا طرح تلاوت نور، 210 مورد سخنرانی مبلغین، برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام 80 مورد مداح،  مسابقات کتبی قرآن صاعد و مسابقات قرآن ویژه معلمان و دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های این دهه در اسدآباد برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات