خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
دبیر فرهنگی خانواده سپاه جهرم خبر داد:
دبیر فرهنگی خانواده سپاه جهرم با اشاره به مناسبت‌های دو ماه آخر سال ۹۷ از برگزاری برنامه‌های متنوع آن قسمت با محوریت روز زن خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۱۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، زینب فرهادی، دبیر واحد فرهنگی خانواده سپاه ناحیه جهرم از برگزاری برنامه های متنوع در دو ماهه پایانی سال 97 با محوریت روز زن، خبر داد.

فرهادی با اشاره به دو مناسبت سالروز شهادت و میلاد حضرت زهرا سلام الله در بیستم بهمن و هفتم اسفند ماه، اظهار داشت: برگزاری نشست های اعتقادی معنوی، مراسم عزاداری خاص همسران پایوران و شرکت دست جمعی در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن از جمله برنامه های ایام شهادت آن بانوی مکرمه می باشد.

دبیر فرهنگی خانواده سپاه جهرم، از راه اندازی شبکه حضرت زینب سلام الله و سازماندهی همسران پاسداران در هشت حلقه آن شبکه با هدف ارتباط مستمر و هدفمند خانواده ها با یکدیگر خبر داد و افزود: جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا سلام الله به همراه تجلیل از فعالان و حافظان قرآنی خانواده های پایوران سپاه جهرم از دیگر برنامه های آن قسمت است که در ایام ولادت آن بانوی عظیم الشأن برگزار می شود.

وی از دیگر برنامه های متنوع فرهنگی خانواده سپاه جهرم را برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و کم هزینه و همچنین راه اندازی کلاسهای ورزش آمادگی جسمانی جهت همسران و فرزندان پایوران سپاه جهرم، بیان نمود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها