خبرهای داغ:
در آستانه دهه فجر انجام شد

بهره برداری از قنات ماهیرود به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه

قنات روستای ماهیرود در بخش درح شهرستان سربیشه در آستانه دهه مبارک فجر با حضور مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۹۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قنات روستای ماهیرود در بخش درح شهرستان سربیشه با حضور سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، مهندس هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان و فرمانده ناحیه سپاه سربیشه به همراه مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.


قنات روستای ماهیرود با مشارکت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه ، بسیج سازندگی ، جهادکشاورزی و کمک اهالی و خیرین با حجم عملیات اجرایی 420 متر سرگشا و کول گذاری مرمت و احیاء شد.


فرمانده ناحیه سپاه سربیشه در این مراسم گفت : رسالت بسیج خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی است هرجا مردم پای کار باشند کارها به خوبی انجام خواهد شد.


سرگرد محسن کاری افزود: بسیج سازندگی در طول چندساله که در عرصه های محرومیت زدایی فعالیت می کند تاکنون 130پروژه عمرانی و عام المنفعه را انجام داده که 50درصد این پروژه ها در بخش درح بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت : بسیج سازندگی در بحث آب وخاک تاکنون 40 رشته قنات در شهرستان مرمت و احیا نموده است.


سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت : انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفین و پا برهنه ها است. انقلاب آمد منافع شرق و غرب را به خطر انداخت این قیام های مردمی و توده های مردمی همه دولت های غرب را به وحشت انداخت چون نفوذ معنوی داشت و همه را بیدار نمود.


وی در جمع مردم ماهیرود گفت : امروز شما مردم باید از مسئولین توضیح بخواهید تا خدمت کنند و انقلاب یعنی اینکه محرومین و کوخ نشینان بالا بیایند و چپاولگران و مرفه های بی درد بروند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها