ورزشکار بسیجی و رتبه سوم المپیاد دانشجویی در کاراته در گفتگو با بسیج:
ورزشکار بسیجی و مقام سوم المپیاد دانشجویی در رشته کاراته گفت: احساس غرور می کنم که به عنوان بسیجی در رقابت های ورزشی شرکت می کنم و به بسیجی بودنم افتخار می کنم.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۷۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

آیدا رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رسالت امروز بسیجیان را در برابر انواع تهدیدات دشمن به خصوص جنگ نرم مهم دانست.

 وی افزود: امروز بسیجیان باید روحیه بسیجی را همواره حفظ کنند همچنان که در طول هشت سال دفاع مقدس بسیجیان توانستند با این روحیه حماسه آفرین باشند.

رضایی صیانت از ارزش ها را در برابر هجمه دشمنان در سایه پایبندی به اصول و آرمان های انقلاب و دین مبین اسلام و ایستادگی در برابر استکبار برشمرد.

وی با اشاره به این که حجاب نه تنها مانعی در عرصه های اجتماعی و ورزشی و هنری بانوان نیست، اظهار کرد: بانوان با حجاب خود می توانند جایگاه واقعی خود را اثبات کنند و نشان دهند که اگر انسان بخواهد در هر کسوتی می تواند به آنچه هدفش است برسد.

آیدا رضایی فارغ التحصیل رشته شیمی است که بیش از 20 مقام کشوری، استانی در رشته کاراته سبک ایشین ریو دارد که در کنار آن به مربی گری و داوری برخی از مسابقات در این رشته نیز می پردازد.

ارسال نظرات