به همت بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

برگزاری جلسه گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور ریاست سازمان بسیج اساتید استان و مسئولین کانون‌‎ها در دانشکده فنی حرفه‌ای پسران شهرکرد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۶۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور ریاست سازمان بسیج اساتید استان دکتر احمدرضا بسیج  و مسئولین کانون‌های بسیج اساتید استان در دانشکده فنی حرفهای پسران شهرکرد برگزار گردید.

در این جلسه دکتر بسیج ضمن تأکید بر اهمیت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی و اهتمام ویژه کانون‌های بسیج اساتید به این موضوع با رویکرد علمی و تقویت سطح تعمیق فکری دانشگاهیان و همچنین تبیین ابعاد شخصیتی امام (ره) و انقلاب اسلامی اشاره نموده و بهره‌گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد  فضای شور و نشاط دهه فجر در میان قشر دانشگاهی را از برنامه های اثرگذار دانستند.

ایشان از دستاوردهای مهم این انقلاب، به شیعه و شیعیان و آموزه‌های آنان از جمله جهاد، مبارزه با ظلم، استکبار ستیزی، ایثار و شهادت طلبی در منطقه و جهان  اشاره نموده و نتیجه این امرمهم را اثرگذاری بین المللی انقلاب اسلامی و مشاکرت بیشتر ساختارسیاسی دانستند.

 

ارسال نظرات