خبرهای داغ:
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد فارس، اسامی فیلم‌های منتخبی که قرار است در هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز اکران شوند، اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۳۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز همزمان با سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر طی روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

در این این جشنواره بناست ۱۱ فیلم منتخب از سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر تهران در سه تالار حافظ، پردیس گلستان و مجتمع شهر آفتاب شیراز اكران شوند كه اسامی این فیلم‌‌ها از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد.

فیلم «مدیترانه» به كارگردانی هادی حاجتمند، «‌بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی‌حقیقی، «‌جان دار» به کارگردانی حسین امیری‌دوماری و پدرام پورامیری، «‌ناگهان درخت» به کارگردانی صفی یزدانیان، «‌سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی، «‌سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند، «‌شبی كه ماه كامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، «‌طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی، «‌غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی، «‌ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی و «‌ماجرای نیمروز۲(رد‌خون)» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از جمله فیلم‌هایی هستند كه در این جشنواره اكران خواهند شد.

همچنین طبق اعلام دبیرخانه هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، عناوین تكمیلی فیلم‌های جشنواره به‌زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها