خبرهای داغ:
فتاحی گفت:ادبیات نقش بسیار مهمی در انتقال مفاهیم و ارزش ها دارد به گونه ای که شناخت ما از تاریخ، رویدادها و حتی رسولان الهی و غیره متکی به ادبیات است به همین خاطر همه ما وامدار ادبیات هستیم.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۲۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسین فتاحی در آیین «چهل قلم» ویژه چهل سالگی انقلاب اسلامی بر تقویت محتوای کتاب های کودکان تاکید کرده و گفت: نویسندگان با ارائه عناصر جذاب، شخصیت های متفاوت در داستان ها می توانند کودکان را به کتاب خوانی علاقه مند کنند.

این نویسنده کودک و نوجوان افزود: ادبیات نقش بسیار مهمی در انتقال مفاهیم و ارزش ها دارد به گونه ای که شناخت ما از تاریخ، رویدادها و حتی رسولان الهی و غیره متکی به ادبیات است به همین خاطر همه ما وامدار ادبیات هستیم.
در این برنامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین، تجلیل از نویسندگان متعهد و ترویج فرهنگ آرمانی را مهمترین رسالت متولیان امر فرهنگ برشمرد. رویا اسماعیلی گفت: مفاهیم نهفته در چهار دهه انقلاب با قلم نویسندگان به نسل جوان انتقال پیدا می کند و حسین فتاحی توانسته با قلمی روان و شیوا طی چهار دهه ارتباط خود را با کودکان و نوجوانان حفظ و آثاری ارزشمند به جامعه فرهنگی ارائه نماید.
در ادامه علی هوشمند- رییس حوزه هنری قزوین- گفت: نویسندگان کودک و نوجوان رسالت بزرگی بر عهده دارند چراکه برای ساختن ایران فردا باید از کودکان امروز شروع کرد.
وی چهل سال پایداری این ملت را پخته تر کرده خاطرنشان کرد: با اندیشه و قلم هنرمندان و فرهیختگان در چهل سالگی این انقلاب شکوهمند، بیش از پیش بر آرمانهایمان تاکید می ورزیم.
در این مراسم با اهدای لوح از حسین فتاحی تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است: این برنامه توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان و با همکاری حوزه هنری برگزار شد.
۱۰۱۰/د۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها