به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ویزیت رایگان پزشکی در کرج صورت گرفت.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۲۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر علی جمال محمدی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرزگفت : با حضور دانشجویان پرستاری و دندانپزشکان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز، انجام معاینات اولیه دندانپزشکی، کشیدن و ترمیم دندان و تست قندخون و فشارخون و آموزش های لازم در خصوص بیماری های فشارخون و دیابت توسط شورای دانشجویی نظام پرستاری و دندانپزشکان به صورت ویزیت رایگان در شهرستان کرج صورت پذیرفت.

ویزیت‌های رایگان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در کرج تداوم دارد

 مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری نظام پرستاری استان البرز، شورای دانشجویی نظام پرستاری و دانشگاه علوم پزشکی البرز نزدیک به ۱۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

محمدی افزود : در این برنامه دانشجویان پرستاری و دندانپزشکان به انجام ویزیت رایگان دندانپزشکی، کشیدن و ترمیم دندان و تست قندخون و فشارخون مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم به این عزیزان انجام شد

 وی ادامه داد : در این برنامه به صورت رایگان از مراجعه کنندگان تست قند و فشارخون گرفته شد و آموزش های لازم در خصوص بیماری های دیابت و فشارخون داده شد و به معاینات دندانپزشکی، کشیدن و ترمیم دندان مراجعه کنندگان پرداخته شد.

 مسئول  سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه مردم این منطقه از این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

 دکتر علی جمال محمدی در پایان خاطر نشان کرد : از نظام پرستاری استان البرز، شورای دانشجویی نظام پرستاری و دانشگاه علوم پزشکی البرز و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات