فرمانده سپاه اهر از برگزاری بیش از 150 عنوان برنامه شاخص فرهنگی، هنری، تربیتی، روشنگری و بصیرتی، ورزشی و طرح‌های عمرانی هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سپاه ناحیه اهر خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سپاه و بسیج در ایام‌ الله دهه فجر است.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۷۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدالحسین ایمانی افزود: در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر مسئولان شهرستانی و بسیجیان به دیدار با امام جمعه می‌روند و سپس با حضور در گلزار شهدای گمنام، آیین استقبال از آفتاب در سالروز تاریخی ورود بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه سربازان وظیفه را از دیگر محورهای برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات چهارجانبه تکواندو، محفل انس با قرآن، برگزاری ورکشاپ عکاسی، مسابقات ورزشی بومی محلی طرح شهید بهنام محمدی، برگزاری کلاس آموزش فقه بازار، حلقه مربیان صالحین، برگزاری عصر شعر انقلاب، گردهمایی بسیجیان با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، افتتاح سالن تیراندازی و بدن‌سازی عظماء، همایش ارکان صالحین حوزه فتح و گشت‌های بسیج محله‌محور را از جمله برنامه‌های سپاه در دهه فجر است.

ایمانی با بیان اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر دو باب خانه مددجویی ساخته شده توسط بسیجیان به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: این خانه ها در روستاهای قلندر و ونه‌آباد افتتاح و به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد تحویل می‌شود.

فرمانده سپاه اهر، همایش پیاده‌روی خانوادگی، گردهمایی طلایه‌داران فاطمی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، همایش فاطمیون، گردهمایی تشریح عملیات والفجر 8 و گرامی‌داشت روز حفاظت اطلاعات و اجرای گشت‌های عملیاتی بسیج در مناطق شهری و روستایی را از دیگر برنامه‌های تدوین شده در دهه فجر ذکر کرد.

ایمانی در ادامه از اعزام کاروان یک‌صد نفری دانش‌آموزان اهری راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: 100 نفر از دانش‌آموزان پسر در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اکیپ‌های پزشکی بسیج به‌منظور خدمات‌رسانی برای مردم روستاهای محروم اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌یافته اکیپ‌های پزشکی بسیج به 10 روستای محروم شهرستان اهر اعزام و به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمات درمانی ارائه می‌کنند و در کلینیک شفاء ارسباران ویزیت رایگان انجام می‌گیرد.

ایمانی بر لزوم حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم در راه‌پیمایی یوم‌الله 22 بهمن و خلق بیست و دو بهمن تماشایی تاکید و خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی و به کوری چشم استکبار جهانی که می‌گفتند ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نمی‌بیند، 22 بهمن تماشایی خواهیم داشت و از هم‌اکنون از اقشار مختلف مردمی و بسیجیان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت می‌کنم.

ارسال نظرات