نماینده رهبر انقلاب در سوریه مطرح کرد
نماینده رهبر انقلاب در سوریه گفت: پیروزی‌هاى محور مقاومت اسلامی و شكست‌هاى دشمن صهیونیستی، زمینه‌ساز پایه‌گذاری تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۵۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،  آیت‌الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده رهبر انقلاب در سوریه ضمن تشریح  جزئیاتی در خصوص برگزاری چهاردهمین گردهمایی علمای جهان اسلام در سوریه بیان داشت: امروز مردم و ملت‌هاى محور مقاومت اسلامی و دنیا با آگاهی جدید مواجه است و این به برکت پیروزی‌هاى مقاومت اسلامی، و شکست‌هاى دشمن صهیونیستی است، وظیفه ما این است که از این فرصت استفاده کنیم تا تمدن اسلامی را بسازیم و پایه‌گذاری کنیم.

 

وی افزود: در راستای تحقق این امر واجب ومهم، این گردهمائی تلاش دارد تا  مجالی باشد برای گفت‌وگو و اظهار نظر علمای اسلام در مورد آینده جهان اسلام. 

به گزارش فارس، چهاردهمین همایش علمای اسلامی سوریه با حضور ۵۰۰ تن از علمای شیعه و سنی کشور های منطقه و جبهه مقاومت پنج شنبه ۱۱ بهمن در دمشق برگزار می‌شود.

در این همایش که به همت دفتر مقام معظم رهبری در سوریه، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و وزارت اوقاف و شئون دینی سوریه برگزار می شود، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و عبدالستار السید وزیر اوقاف و شئون دینی سوریه حاضر خواهند بود.

ارسال نظرات