معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز از برگزاری هفتمین کرسی تلاوت رضوی در استان البرز همزمان با ایام دهه فجر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۴۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز با اشاره به برگزاری هفتمین کرسی تلاوت رضوی به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در استان البرز‌، اظهار کرد: این برنامه فاخرترین برنامه قرآنی استانی است.

هفتمین کرسی تلاوت رضوی در استان البرز برگزار می شود

وی به تاکید براینکه این برنامه به همت آستان قدس رضوی، نهادها، سازمانها و مردم در دهه فجر انقلاب برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه با حضور یک قاری بین المللی برگزار خواهد شد.

نجف نیا با بیان اینکه هفتمین کرسی تلاوت رضوی در مصلی کرج برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این برنامه استانی، مردم، مسئولین، ائمه جمعه، روحانیون و خادم یاران رضوی برگزار می شود.

معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز گفت: این برنامه قرآنی یک اتفاق خوب و فاخر برای استان البرز است که با برنامه های فوق العاده کیفی معارف قرآنی را شامل حال آنها می کند.

در ادامه حجت الاسلام میریان تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه گسترش فعالیت های قرآنی و تجلیل از مقام شامخ شهدا و امام شهدا (ره) که بنیانگذار فعالیت های قرآنی در کشور است، می باشد.

مسئول کانون های تخصصی قرآنی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ما در ایام الله دهه فجر برنامه های متعددی خواهیم داشت که با برگزاری کرسی تلاوت قرآن آغاز خواهد شد و در کنار این برنامه ویژه برنامه های دیگری نیز خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها