پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت سیدالشهداء(ع ):

بدون ترس از دشمنان تا آخر می‌مانیم

خبرگزاری بسیج: سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت سیدالشهداء(عليه السلام) استان تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بیانه‌ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۰۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران، سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) استان تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بیانه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمندمان گذشت، انقلابی که چشم دنیا را خیره کرد و امید مستضعفین عالم را خصوصا مسلمانان تحت ستم استکبار و آبادی خائن و ستمکارشان را بر انگیخت و جهان اسلام را به جوش و خروش واداشد و از مرزهای ایران اسلامی به سایر ملل مسلمان محروم و تحت ستم سرایت کرد و دستاوردهای خیره کننده و بی شمارش در همه صحنه‌ها اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، علمی و نظامی و امنیتی که باعث ظهور یک حکومت ولایی و مردم سالاری دینی هست خواب راحت را از چشمان ابر قدرت‌های شرق و غرب و حکومت‌های فاسد منطقه دور کرد و باعث خودباوری مردم مسلمان منطقه و فرا منطقه‌ای شد.

 

اما این واقعه عظیم، شیطان بزرگ را خوش نیامد و از بدو پیدایش جمهوری اسلامی در ایران عزیز آنها را وادار به واکنش‌های مختلف و دسیسه‌های رنگارنگ نمود که همچنان نیز ادامه دارد.

البته تا به حال همه این حرکات و فعالیت‌های خباثت آمیز آنها بی ثمر بوده و خواهد بود حتما به دلیل داشتن ولایت فقیه و هوشیاری و اعتقاد محکم مردم مسلمان و قدر شناس به این نعمت بزرگ الهی است که با توکل راستین به پروردگار متعال و بدون ترس از دشمنان، این ملت بزرگ و انقلابی را چراغ راه بوده و از گردنه ها و فراز و نشیب‌های نفس‌گیر و از این دریای پر تلاطم به سلامت عبور داده و در راه رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت قائم (عج) پیش خواهد برد.

ما پیشکسوتان جهاد و شهادت به دشمنان خارجی و داخلى اعلام می‌کنیم که مطمئن باشند تا جان در بدن داریم در راه دفاع از اسلام عزیر با سرمشق گرفتن از سرور شهیدان حضرت ابا عبدا.. الحسین ( علیه السلام) از پای نخواهیم نشست و به رهبر عزیز و بزرگوار و ملت مسلمان و انقلابیمان اعلام می‌داریم که همچون شهیدان به خون خفته‌مان از این انقلاب پاسداری و در راهش جانفشانی خواهیم کرد.

 

 

 

ارسال نظرات