در نشست مدیران البرزی رسانه ملی و مسئولان هیئات مذهبی مطرح شد ؛

هیئات مذهبی، تربیت کننده مفاخر انقلابی

صدا و سیمای البرز آمادگی بیش از پیش خود را برای توسعه همکاری با هیئات مذهبی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۰۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز در نشست صمیمی با اعضای شورای هیات مذهبی شهرستان کرج با اشاره به اینکه رسانه ملی هم وظیفه ای مشابه با هیات مذهبی در تبیین و توسعه فرهنگ دینی دارد گفت: صدا و سیمای البرز آمادگی خود را برای توسعه این حوزه اعلام کرده و این راه را ادامه خواهد داد.

هیئات مذهبی، تربیت کننده مفاخر انقلابی

صادق مقدسی افزود: باید سواد رسانه ای خود را افزایش دهیم و از امکاناتی مانند قرارگاه های فضای مجازی صدا و سیما بیشتر استفاده کنیم زیرا تجربیاتی در صدا و سیما وجود دارد که گران قدر است.

وی با توجه به ضروریت نمایش دستاوردهای نظام گفت: تربیت شخصیت های شاخص در هیات های مذهبی از جمله خدمات بوده است که این مفاخر انقلابی از طریق صدا و سیما معرفی شوند .

مدیر کل صدا و سیمای البرز با بیان اینکه معرفی مساجد و هیات مذهبی الگو میتواند بسیار در این حوزه موثر باشد، اضافه کرد: هر هیات دو نفر از پیشکسوتان را برای خاطره گویی و توضیح نقش هیات ها انقلاب اسلامی را معرفی کند تا بتوان از آنها مستند سازی انجام شود.

صادق مقدسی افزود: هیات مذهبی فقط اجتماعات بزرگ عزاداری را ندارند و در کنار خود خدمات اجتماعی دیگری نیز دارند که آنها را میتوانیم نشان دهیم.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه هیئات مذهبی در کرج گفت: این تعداد زیاد می‌تواند یک اجتماع بزرگ را تشکیل دهند که نشان دهنده وحدت و بصیرت است.

وی در پایان استفاده و اعتماد به جوانان را یکی از مهمترین راه های پویا تر شدن هیات مذهبی دانست.

مسئول شورای هیات مذهبی کرج نیز با اشاره به وظایف این شورا گفت: ساماندهی، نظارت و حمایت از هیات مذهبی از مهترین وظایف این شوراست.

غلامرضایی اضافه کرد: در حال حاضر هزار و 870 هیات مذهبی دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کرج فعالیت میکنند که تا کنون هزار و 830 هیات مذهبی در سامانه طوبی ثبت شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار