خبرهای داغ:
برنده جشنواره شعر فجر گفت: متاسفانه شهرستان اسدآباد با وجود بستر مناسب تاکنون نتوانسته است در بعد فرهنگی آن طور که باید و شاید خودنمایی کند.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۷۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

گلایه‌های برنده جشنواره شعر فجر از کمبودهای فرهنگی در اسدآبادکمال شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: متاسفانه شهرستان اسدآباد با وجود بستر مناسب تاکنون نتوانسته است در بعد فرهنگی آن طور که باید و شاید خودنمایی کند.

وی تصریح کرد: شهری که دارای چند دانشگاه است چرا باید از داشتن یک سینما یا کتابخانه استاندارد محروم باشد؟

این برنده جشنواره شعر فجر عنوان کرد: متاسفانه اسدآباد به علت زیباسازی شهری از دردی کهنه رنج می‌برند که ضروری است نسبت به حل این مورد اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: من، چهره‌های فرهنگی و مسئولین شهر مقصرین بروز این اتفاقات هستیم چراکه در موقع لازم کاری که باید را انجام نداده‌ایم.

شفیعی گفت: در حالی که برخی شهرهای اطراف که از تمدنی بسیار کمتر از اسدآباد برخوردارند با مدیریت صحیح می‌توانند دارای فضاهای تفریحی در سطح کشور شوند قدیمی‌ترین پارک اسدآباد در حال چرت زدن است.

وی افزود: ما از شخصیت سیدجمال برای معرفی اسدآباد بهره‌برداری نمی‌کنیم و تأسف برانگیزتر اینکه این شخصیت آن طور که باید در اسدآباد شناخته شده نیست.

این مدرس دانشگاه و نویسنده ضمن انتقاد از اعمال نمایشی مسئولین در قبال سیدجمال گفت: متولیان امر در اسدآباد سال به سال به برگزاری یک همایش چندساعته بسنده می‌کنند که این رویداد نیز فقط جنبه نمایشی دارد نه رسالت معنوی.

وی در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با پارک‌های شهر بیان کرد: متاسفانه کلنگ تنها کتابخانه استاندارد شهر که در پارک شهید باهنر به زمین زده شده اکنون پوسیده شده و پس از ساخت و سازهای اولیه چندین سال است که در این نقطه سنگی روی سنگ گذاشته نشده است.

شفیعی گفت: می‌توان با الحاق زادگاه سیدجمال به امامزاده سیدان میدانی همچون باباطاهر ساخت تا علاوه بر ارج نهادن به فرهنگ شهر به زیبایی شهر نیز افزوده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات