خبرهای داغ:
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:میز خدمت و تریبون نماز جمعه پیش از خطبه های نماز جمعه از جمله بهترین فضاهایی است که مسئولان در آن می توانند به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۷۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب صبح امروز در جلسه دبیران کارگروه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به موضوعاتی از جمله استقلال و حفظ تمامیت ارضی، ارتقای جایگاه ایران در جهان، امید افزایی در جهان اسلام، رشد اسلام‏خواهی و بیداری اسلامی در جهان، رشد علمی و صنعتی، شتاب پیشرفت علمی و فناوری، فناوری هسته‏ ای و غیره اشاره کرد.
وی افزود: با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان، مدیران، رسانه های و دیگر نهادهای تاثیرگذار باید به نحو احسن دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند تا بدین وسیله شاهد تحقق افتخار به گذشته و امید به آینده در کشور باشیم.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: امروز نسبت به چهل سال قبل پیشرفت ها و موفقیت های بسیاری را کسب کرده ایم ولی عده ای با تبلیغات منفی به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی هستند.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: یکی از مکان هایی که مسئولان می تواند در آنجا به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند نماز جمعه است که امیدواریم از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.
وی تصریح کرد: میز خدمت و تریبون نماز جمعه پیش از خطبه های نماز جمعه ار جمله بهترین فضاهایی است که مسئولان در آن می توانند به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.
1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها