خبرهای داغ:
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر گردید:

بیانیه روابط عمومی سپاه شهرستان آبیک

در بیانیه روابط عمومی سپاه شهرستان آبیکبه مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: بی شک مردم ولایتمدار ما در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی همچنان بر آرمان هایی که بر پایه آن ها ایثار و از خود گذشتگی های خود را در راه شکوفایی انقلاب ارزانی داشته اند،ثابت قدم هستند.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۵۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
ملت رشید ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان در شرایطی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیرند که تحولات منطقه‌ای و جهانی وارد مرحله تازه‌ای شده است و در شرایط نوین‌،انقلاب اسلامی پویاتر از گذشته روند پیشرفت و توسعه‌ی خود را در همه ابعاد و عرصه‌های داخلی و خارجی سپری می‌کند.
دهه فجر ، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است و تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.
بی شک مردم ولایتمدار ما در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی همچنان بر آرمان هایی که بر پایه آن ها ایثار و از خود گذشتگی های خود را در راه شکوفایی انقلاب ارزانی داشته اند،ثابت قدم هستند.
دشمنان اسلام، انقلاب و ملت غیور جمهوری اسلامی که از ابتدایی ترین روزهای انقلاب به دشمنی با این نهال نو پا پرداخته اند همچنان بذر کینه را در دلهایشان آبیاری می کنند تا شاید بتوانند ضربه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند.
اما پیروان راستین انقلاب و اسلام با رهنمودهای ارزشمند حکیم فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای همچنان راه راستین امام راحل را می پیمایند و خاری در چشم و گلوی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
در این روزهایی که به خون شهدای انقلاب معطر است در برابر پروردگارمان قسم یاد می کنیم تا همچنان با حفظ ارزش های اصیل اسلامی در راه علم و دانش و خودباوری حرکت کرده و نخواهیم گذاشت تا چوب تحریم ها به گردش چرخ اقتصاد کشور خللی وارد کند.
از خداوند منان سپاسگذاریم که چهل سال نعمت افتخار و آرامش را به مردم مسلمان ما ارزانی داشت و ما را همچون ستاره ای درخشان در میان سایر ملت ها قرار داد.
ما نیز همگام با شما ملت مسلمان در راهپیمایی عظیم 22بمهن شرکت کرده تا بار دیگر به غرب و شرق عالم ثابت کنیم که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند ما را از عهد و پیمانی که با امام و شهدا بسته ایم دور کند.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها