خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 388 مرکز درمانی طرف قرارداد با این نهاد هستند، گفت: بر اساس قرارداد منعقدشده، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی مختلف در سطح استان به مددجویان و بیماران تحت حمایت به‌صورت رایگان و یا با کمترین هزینه خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۴۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری، ادامه داد: 25 بیمارستان، چهار درمانگاه، 52 آزمایشگاه، 106 داروخانه، 9 مرکز فیزیوترابی، 40 مرکز تصویربرداری، 12 دندانپزشک و 76 پزشک متخصص طرف قرارداد با این نهاد هستند.

وی بابیان اینکه 63 پزشک خانواده با این نهاد همکاری می‌کنند، عنوان کرد: پزشکان خیر، ضمن همدردی با بیماران تحت حمایت، تلاش می‌کنند تا آنها سلامتی روحی و جسمی خود را بازیابند.

جعفری با اشاره به هزینه های درمان بیماران نیازمند تحت حمایت، عنوان کرد: 16 میلیارد و 794 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون برای درمان و بیمه مکمل مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه دو هزار و 639 بیمار صعب‌العلاج، 389 بیمار خاص و 705 بیمار زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی قرار دارند، افزود: تأمین امکانات درمانی و هزینه‌های ناشی از درمان مددجویان که دچار بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج هستند با کمک خیران انجام می شود.

جعفری با دعوت از خیران برای کمک به درمان بیماران نیازمند، تاکید کرد: با توجه به هزینه‌های سنگین درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج، از خیران و مردم نیکوکار استان می‌خواهیم با کمک‌های خود روند درمان این بیماران نیازمند را شتاب دهند.

ارسال نظرات